به گزارش پارس نیوز، 

«باب کورکر»، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا روز سه‌شنبه از توئیت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران انتقاد کرد.

«کورکر» گفت: «فکر نمی‌کنم استفاده از توئیتر برای صدور بیانیه درباره مسائل سیاست خارجی اقدام پسندیده‌ای باشد و در این مورد هم همین‌طور است.»

وی همچنین گفت «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا قرار است روز چهارشنبه در کمیته روابط خارجی سنا حاضر شود: «پامپئو چهارشنبه اینجا می‌آید. فکر می‌کنم فرصت بهتری خواهیم داشت مسیر دولت را به طور مفصل از زبان کسی که به صورت جدی این مسائل را دنبال می‌کند، بشنویم.»

رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در واکنش به سخنان روحانی در روز یک شنبه در توئیتر خود نوشته بود: «دیگر هیچ وقت ایالات متحده را تهدید نکن، وگرنه با عواقبی مواجه می‌شوی که مشابه آن قبلاً بر سر عده انگشت شماری در تاریخ آمده است. ما دیگر کشوری نیستیم که صحبت‌های جنون آمیز شما درباره خشونت و مرگ را تاب بیاوریم. محتاط باش».

وی این پیام را در واکنش به سخنان روز یکشنبه رئیس جمهور ایران در همایش روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور منتشر کرد که گفت: «امروز سخن گفتن با آمریکا معنایی جز تسلیم و پایان دستاوردهای ملت ندارد. آقای ترامپ! ما مرد شرف و ضامن امنیت آبراه منطقه در طول تاریخ هستیم ؛ با دم شیر بازی نکنید، پشیمان کننده است».