به گزارش پارس- محمد آقازاده نوشته:ساعت یازده صبح بیست و یک بهمن با خواست خود ایشان به دیدن محمد خاتمی در دفتر کارش رفتم. خیلی او را افسرده یافتم و خیلی آرام گفت گمانم فرصت اصلاحات از دست رفته و نمی‌شود کاری کرد.

به نوشته این روزنامه نگار اصلاح طلب: در این نشست وسط بحث‌ها خاتمی بدون هیچ مقدمه‌ای گفت «حاجی» مدیرعامل هشهری این کاره نیست و خوب است شما بروید همشهری کمکش کنید تا رونق بگیرد. گفت با او تماس می‌گیرم تا برای کار دعوت‌تان کند. زود خداحافظی کردیم و در راه « رضانوراللهی» پرسید چرا این‌قدر با سکوت با پیشنهادش برخورد کردید؟ جوابش دادم اصلا این اتفاق نمی‌افتد و بخاطر روحیه من در کار رسانه، «حاجی» هم این همکاری را نمی‌پذیرد. در ضمن مشکل همشهری نیروی انسانی حرفه‌ای نیست، چرا که این رسانه تعداد زیادی نیروی حرفه‌ای دارد که فضای کار زنده به آنها نمی‌دهند. 

آقازاده افزوده: «رضا» ماجرا را پی گرفت و هم از خاتمی و هم از «حاجی»؛ رهبر اصلاحات جواب داده بود حاجی حرفش را گوش نداده و «حاجی» گفته منع استخدام داریم و نوراللهی جواب داده بود پس چرا پسرتان را با دستمزد بالا استخدام و برایش یک خودرو بالای صد میلیونی خریدید که در بازار امروز دویست میلیونی می‌ارزد؟ 

نوراللهی از این جواب‌ها عصبانی شد و گفت فهمیدم پیش‌بینی تو درست‌تر بود و متاسفانه آدم‌ها روی حرف‌شان نمی‌مانند. چون قبلا قرار بود حاجی با من مشورتی داشته باشد. هر چند اگر دعوت به کار هم می‌شدم نمی پذیرفتم چون زمینه کار حرفه‌ای وجود ندارد. ولی جای تاسف است آدمی مثل خاتمی یا روی احساسات لحظه‌ای حرف می‌زند و یا «حاجی» حرفش را زمین می اندازد. در هر دو حالت باید فهمید «فرجام اصلاحات هیچ چیز نیست جز بی‌فرجامی».