به گزارش پارس ، قدس آنلاین طی گفت وگو با چند تن از هنرمندان نظرشان را در خصوص شرکت در انتخابات و علت حضورشان پرسیده است که در ادامه می آید:

نمی توانیم نسبت به سرنوشت کشور بی تفاوت باشیم

اکبر عبدی: همه ما نسبت به آینده کشورمان یک تکلیفی داریم و نمی توانیم به سرنوشت آن بی تفاوت باشیم پس باید سعی کنیم از میان کاندیداهای خوب ریاست جمهوری خوب ترین را برای آباد کردن کشور انتخاب کنیم.

رای می دهیم تا حق اظهار نظر داشته باشم

مهران رجبی: من رای می دهم چرا که اگر در انتخابات شرکت نکنم پس حق اظهار نظر در هیچ مسئله ای را نخواهم داشت. مملکت با تک تک آرای ما به جلو حرکت می کند بنابراین رای می دهم تا بتوانم در کشورم حق اظهار نظر داشته باشم.

دوست دارم در کشورم اتفاق خوبی بیفتد

نفیسه روشن: انتخاب یک اتفاق است و زندگی ما را مجموع این اتفاقات شکل می دهد. من رای می دهم چون می خواهم در کشورم اتفاق خوبی بیفتد. این یک وظیفه اجتماعی است.

دوست دارم مشارکت داشته باشم

زیبا بروفه: هر کشوری قانونی دارد و احترام به قانون وظیفه افراد هر کشوری است. من به عنوان یک فرد از جامعه یک حق نظر دارم. نظرم را اعلام می کنم تا در انتخاب فردی شایسته و لایق برای موفقیت کشورم با آحاد مردم مشارکت داشته باشم.

آینده کشورم برایم مهم است

شهروز ابراهیمی: اگر یک ایرانی هستی و اینجا زندگی می کنی این تکلیف توست که برای رسیدن به ایده آل هایت در زندگی در سرنوشت کشورت مشارکت داشته باشی. من رای می دهم چون آینده کشورم برایم مهم است.

می خواهم شریک اتفاقات بزرگ کشورم باشم

حسین مهری: من رای می دهم چون دوست دارم در اتفاقات بزرگ کشورم به عنوان یک ایرانی شریک باشم.

برای عزت و آبرویم رای می دهم

بهنوش بختیاری: اگر ایرانی هستم، اگر در این آب و خاک زندگی می کنم، اگر عاشق ایران هستم، اگر قلبم برای کشورم و مردم کشورم می تپد پس بخاطر سربلندی ایران، سرزمینم، جانم، عزت و آبرویم رای می دهم.

رای دادن لبیک گفتن به رهبر بزرگوار کشور است

آزیتا ترکاشوند: به نظر من رای دادن لبیک گفتن به رهبر بزرگوار کشور است بخصوص در شرایط خاص امروز. بیگانگان منتظر ضربه زدن به ایران هستند. ایرانی که امروز مستقل از دیگران به پیش می رود. خارج از ایران همه منتظر کم رنگ شدن حضور مردم در مناسبات اجتماعی کشور هستند و ما با حضور در پای صندوق های رای خط بطلان بر این امید آنها می کشیم.

به پاس همه عطاهای کشور به من، او را پاس می دارم

بهروز بقایی: رای ندهم؟ چرا رای ندهم؟ رای می دهم، خوب هم رای می دهم. هر چه دارم از کشورم دارم پس باید به پاس همه عطاهای کشورم منم او را پاس بدارم.

رای می دهیم تا کشوری زیبا داشته باشیم

رانا قصرنژاد: ایران رو اگه مثل یک باغچه فرض کنیم و هر رای مردم رو یک گل، خب اگه من رای ندم، تو رای ندی، اون رای نده، . چی می شه؟ می شه یه باغچه بی گل و زشت. آیا شما یه باغچه بی گل رو دوست دارید؟ مسلما نه. پس من رای می دم، تو رای می دی…