به گزارش پارس نیوز، عبدالله رضیان نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: اینکه دولت باید روش عملکرد خود را در حوزه مسائل اقتصادی تغییر دهد شکی در آن نیست چرا که با این مسیری که دولت انتخاب کرده و با آن کار را به پیش می‌رود و با توجه به شرایط موجود کشور نمی‌توان بر مشکلات فائق آمد.

وی افزود: لازم است در شرایط فعلی نگاه و نگرش مدیران ارشد و وزرا تغییر کنند و اگر نمی‌توانند روند موجود را اصلاح کنند باید خودشان جابجا شوند.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: مردم از مجلس توقع دارند در ارتباط با مشکلات اقتصادی موجود اقدامات مناسبی را صورت دهد؛ وظیفه مجلس نظارت است و این نظارت هم می‌تواند برای تغییر مدیران باشد و هم برای تغییر روش‌های مدیریتی.

رضیان خاطرنشان کرد: آقای روحانی به مجلس قول داده بود که تغییراتی را در سطح مدیریت اقتصادی خود ایجاد کند اما در دو هفته‌ای که مجلس جلسه ندارد حس می‌کنم که نگاه آقای رئیس جمهور این است که همه چیز خاموش شده اما یقیناً مجلس بعد از تعطیلات دو هفته‌ای فشار خودش را اعمال خواهد کرد.

وی افزود: دولت حتماً باید در نحوه اعطای ارز روش خود را تغییر دهد و سیستم مدیریت اقتصادی کشور را پالایش کند. شرایط بانک‌ها باید تغییر کند، شکل حرکت سازمان برنامه و بودجه باید حتماً تغییر کند چرا که بسیاری از مشکلات از این سازمان نشأت می‌گیرد.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: چالش‌ها و مشکلات بخش‌های مختلف اقتصادی که نمونه‌هایی از آن در بالا گفته شد پیش از این به دولت گوشزد شده بود اما متأسفانه توجه جدی به این تذکرات صورت نگرفت و دولت اهتمام برای حل این مشکلات به خرج نداد.

رضیان خاطرنشان کرد: آنچه گه در ارتباط با برجام پیش آمد از قبل هم پیش‌بینی می‌شد و ما باید برای شرایط موجود پیش‌بینی‌های لازم را می‌کردیم.

وی در پایان گفت: در ارتباط با نقدینگی این موضوع به یک چالش جدی برای کشور تبدیل شده و پیش از این مجلس این موضوع را به دولت گوشزد کرده بود که موضوع نقدینگی یک بمب انفجاری است و اگر کنترل نشود آسیب‌های جدی‌ای را به کشور وارد می‌کند که این اتفاق هم افتاد و اینگونه نبود که این موضوعات از قبل به دولت گفته نشده باشد اما این تذکرات از سوی دولت مورد توجه قرار نگرفت.