به گزارش پارس به نقل از فارس، عطا شراکه در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان اسرائیلی هداسا بستری است و نیمه فلج شده و دچار پارگی پانکراس و ریه است.

وی از فاصله چند متری هدف تیراندازی نظامیان صهیونیست که قصد ترور برای سرگرمی وی را داشتند، قرار گرفته است.

مادر عطا در حالی که اشک از چشمانش سرازیر بود درباره حادثه پیش آمده، چنین گفت: ماجرای عطا به ده روز پیش باز می گردد، عطا مدرسه اردگاه الجلزون را به قصد بازگشت به خانه در این اردوگاه ترک کرد، در جریان درگیری بین نوجوانان و نیروهای اشغالگر کیف عطا به زمین افتاد و عطا سه روز بعد رفت تا کیف خود را که در یک مکان در نزدیکی مدرسه افتاده بود، بردارد و در همین هنگام نظامیان صهیونیست بدون هیچ دلیل به سمت وی شلیک کردند.

مدرسه « اردوگاه الجلزون» در چند متری یک شهرک صهیونیستی به نام « بیت ایل» واقع در اراضی استان رام الله و البیره واقع شده است.

یکی از دانش آموزان در این باره گفت: عطا با ما بود و به ما گفت که می رود تا کیفش را که در پشت مدرسه افتاده است، بردارد، نظامیان اسرائیلی در آنجا بودند و به محض اینکه عطا به کیفش نزدیک شد، آنها بی دلیل به سمتش شلیک کرده و او بر زمین افتاد.

یک دانش آموز دیگر نیز که ترس در چهره او هویدا بود، گفت: ما نمی دانیم برای چه به سمت عطا شلیک کردند و در لحظه تیراندازی هیچ درگیری با نظامیان اشغالگر نبود و آنها از ۵۰ متری به سمت عطا تیراندازی کردند.

بر اساس این گزارش خانواده عطا تصمیم دارد علیه ارتش رژیم صهیونیستی به خاطر تیراندازی بی دلیل به سمت فرزندشان شکایت کند.

« موسی شراکه» عموی عطا در این باره اظهار داشت که خانواده وی تماس هایی با وکلا و نهادهای حقوقی برای تحت تعقیب قرار دادن عاملان این تیراندازی آغاز کرده اند.

وی افزود که نظامیان صهیونیست تنها برای سرگرمی و به قصد کشتن وی تیراندازی کرده اند، آنها برای جان فرزندان ما ارزشی قائل نیستند.

موسی از ارتش رژیم صهیونیستی خواست تا نوار ضبط شده از صحنه حادثه را پخش نماید و افزود که رسانه های خبری این رژیم به دروغ مدعی شدند که عطا به دلیل آنکه سعی داشت به سمت نظامیان صهیونیست کوکتل مولوتف پرتاب کند، هدف تیراندازی قرار گرفته است.