به گزارش پارس ، به نقل ازمشرق؛ گروهک تروریستی منافقین روش های نامشروع و شیطانی گوناگونی را برای جذب افراد مستعد به کار می بندد. یکی از روش های این گروهک تروریستی برای جذب افراد، به دام انداختن آن ها از طریق روایط ضد اخلاقی یعنی روابط با زنان است، به طوری که پس از انتخاب قربانی، یکی از زن های عضو این گروهک تروریستی به عنوان طعمه با قربانی رابطه غیر اخلاقی برقرار کرده و سپس با اخذ اسناد از جمله عکس و تهیه فیلم از این رابطه، مدارکی علیه فرد قربانی تهیه کرده و از این طریق وی را مجبور به همکاری با گروهک تروریستی خود می کنند.

یکی از خواننده های زن دوران طاغوت در خاطرات خود از به دام انداختن خبرنگاری می نویسد:

" یکی از زنان مجاهد (منافقین) که کارش دوست شدن با خبرنگاران برای مثبت کردن انعکاس گزارش آنان از سازمان بود در یک مجلس برای پرت کردن حواس خبرنگاری که ممکن بود متوجه یک سوتی سازمان شود, بی محابا خود را به بغل آن خبرنگار انداخته و شروع به بوسیدن او می کند" .

تاکنون افراد بسیاری مانند علیرضا نوری زاده و برخی دیگر از عوامل ضد انقلاب در این نوع دام های شیطانی گروهک تروریستی منافقین افتاده و به نوعی گزک به دست سران این گروهک تروریستی داده و از این طریق به عنصری در خدمت این گروهک شیطانی تبدیل شده اند.

ایرج مصداقی، یکی از سرکرده های جداشده گروهک تروریستی منافقین، چندی پیش با نگارش مقاله ای به نام « مکاتبات من با ابوالقاسم رضایی» از اعضای اصلی گروهک منافقین در سال ۸۸، به افشاگری درباره دروغ های گروهک تروریستی منافقین پرداخت.

مصداقی در افشاگری خود، فیلمی منتشر کرد که نشان می داد تصاویر ادعایی در مورد اغتشاشات عاشورای ۸۸ مشهد، جعلی و ساخته دست منافقین در پادگان اشرف بوده است.

در ادامه این افشاگری که در کانون وبلاگ نویسان مستقل ایرانی به نقل از" برای وطنم ایران" منتشر شده، مصداقی پرده دیگری از حقایق گروهک تروریستی منافقین برداشت.

ایرج مصداقی در افشاگری جدید خود، به روش های جذب و سوء استفاده از افراد توسط گروهک تروریستی منافقین اشاره کرده است.

در این روش که" گزک" نام دارد، گروهک تروریستی منافقین بوسیله اهرم های فشاری مانند تهدید به انتشار فیلم و تصاویر ارتباط در شرایط خاص و ارتباط غیر اخلاقی آن ها با زنان، سوژه مورد نظر را مجبور به انجام خواسته های شیطانی خود می کند.

یکی از این قربانیان، حسن یوسفی اشکوری است. اشکوری همانند افرادی مانند محسن مخملباف، از جمله افراطیون اوایل انقلاب بود که بدلیل ناپایداری در اصول خود، پس از چند سال، به گونه ای به اعتقادات خود پشت پا زد که بعد ها در سخنرانی هایش به مقدسات اسلامی توهین می کرد و در دهه هفتاد محکوم به ارتداد شد.

مصداقی در افشاگری خود که در وب سایت کانون وبلاگ نویسان مستقل ایرانی به نقل از" برای وطنم ایران" منتشر شده است، در رابطه با به دام افتادن اشکوری در تور گروهک تروریستی منافقین می نویسد: " سازمان (گروهک تروریستی منافقین) چند سال پیش همسر علی احسان از اعضای بلند پایه تشکیلات (مونا م) را برای تعمیق ارتباطات در قالب یک طعمه بسراغ اشکوری فرستاد و اشکوری فلک زده از طریق آن طعمه به تور افتاد" .

مصداقی، عضو سابق گروهک تروریستی منافقین در ادامه افشاگری خود که در وب سایت کانون وبلاگ نویسان مستقل ایرانی به نقل از" برای وطنم ایران" منتشر شده است، به روند به دام انداختن اشکوری اشاره می کند که گروهک تروریستی منافقین با صحنه سازی مختلف، تصاویر روابط خصوصی و غیر اخلاقی اشکوری با همسر علی احسان را تهیه می کند. سپس به سراغ اشکوری رفته و او را تهدید می کنند تا در صورت عدم همکاری با گروهک تروریستی منافقین، تصاویر بدست آمده را به طور عمومی منتشر می کنند.

یوسفی اشکوری نیز با تبعیت کامل، به استخدام تمام قد و تمام عیار گروهک تروریستی منافقین در می آید.

مصداقی به بهره برداری گروهک تروریستی منافقین از گزکی که یوسفی اشکوری به آن ها داده می پردازد و می نویسد:

گروهک تروریستی منافقین خبرها، فیلم های ساختگی و اسناد جعلی خود در حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ را از طریق تحلیل ها و مقالات یوسفی اشکوری در سایت های ضد انقلاب و شبکه های بیگانه مانند بی بی سی فارسی تزریق می کرد.

اشکوری در جمع حامیان فتنه ۸۸ در آمریکا

ایرج مصداقی در پایان نامه افشاگرانه خود اسناد و تصاویری از اشکوری را منتشر کرده و تهدید می کند در صورت تکذیب مطالب وی توسط گروهک تروریستی منافقین و یوسفی اشکوری، تصاویر بی پرواتر و اسناد مهم تری را منتشر خواهد کرد.