به گزارش پارس نیوز، عبدالرضا هاشم‌زایی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نشست غیرعلنی صبح امروز مجلس اظهار داشت: در این جلسه، بر لزوم حل مسئله حصر و آزادی زندانیان سیاسی تأکید شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آقایان نوبخت و شریعتمداری چه پاسخی به این اظهارات دادند، افزود: آنها نمی‌توانند پاسخ دهند؛ این مسئله در حد آنها نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس، در خصوص ارتباط مشکلات اقتصادی با موضوع حصر و زندانیان سیاسی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی به موضوعات ربط دارد و این موضوعات از یکدیگر متأثر هستند!

 مجلس شورای اسلامی امروز برای بررسی مشکلات اقتصادی کشور جلسه غیرعلنی تشکیل داد؛ در راستای تشکیل این جلسه، تعطیلی نمایندگان برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه در هفته جاری لغو شد.

پس از گفتگوی هاشم‌زایی با خبرنگاران وی خطاب به نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه که در حال گفتگو با خبرنگاران بود، گفت: دیگر وسط صحبت‌های من «دو دو» نکن (دو ـ دو کردن نمایندگان در صحن به معنای مخالفت با موضوع در حال طرح است).

قاضی‌پور نیز خطاب به وی افزود: از حرفی که زدید خوشم نیامد، به همین دلیل مخالفت کردم.

محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید نیز در جلسه غیرعلنی امروز حضور نداشت و در همایشی مربوط به آموزش و پرورش شرکت کرده بود، به همین دلیل محمدرضا تابش عضو هیات رئیسه فراکسیون امید در این جلسه سخنرانی کرد.