به گزارش پارس نیوز، قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه پارلمان) اظهار داشت: شرایط امروز کشور شرایط خاصی است، دست‌های پنهان برای ناامید کردن مردم در حال تلاش جدی و سخت هستند و خوب هم عمل می‌کنند.

وی افزود: متأسفانه ما دقت لازم را نداریم، تعدیل نیروی انسانی در شرکت‌های مختلف، ایجاد مشکلاتی مانند آب، برق، تورم و گرانی همه دست به دست هم می‌دهد. امروز ترامپ برای کشور خطر نیست بلکه خطر انفعالی است که متأسفانه دچار آن شدیم، امروز همه از صدا و سیما گرفته تا معتمدین و مسئولان کشور تا مردم، از تریبون‌های نماز جمعه تا مجلس، همه باید به کشور آرامش تزریق کنیم.

لاشکی یادآور شدک 187 نفر از نمایندگان مجلس خواستار ترمیم کابینه شدند و انتظار داریم در عمل شاهد اقدام عملی رئیس جمهور در ترمیم کابینه باشی؛ نه آنکه در دولت قبل اتفاق افتاد که وزیر در سنگال در حال انجام مأموریت عزل شد و نه اینکه امروز در حوزه بانک مرکزی می‌بینیم اتفاقات بسیار تلخ می‌افتد اما باز هم رئیس بانک مرکزی به کار خودش ادامه می‌دهد و در جای خودش باقی مانده است، آقای رئیس جمهور رئیس بانک مرکزی را تغییر دهید تا مردم به آرامش برسند.