به گزارش پارس نیوز، 

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت:‌ نباید در مسیر بهره گیری از جوانان در سمت های دولتی نباید دچار افراط و تفریط شویم.

زهرا ساعی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه (11 تیرماه 97) در دومین همایش ملی جوانان و قانونگذاری که در محل مرکز همایش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد،‌اظهار داشت :‌باید از ظرفیت جوانان در سمت های مدیریتی کشور استفاده شود.

وی افزود: نباید در مسیر بهره گیری از جوانان در سمت های دولتی دچار افراط و تفریط شویم و همواره زنجیره چرخه مدیریتی در کشور به صورت سیستماتیک عمل کند.

ساعی در ادامه عنوان کرد:‌ طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان طرحی بسیار مهم و در جهت افزایش فرصت اشتغال برای جوانان است که می‌تواند بسیار موثر واقع شود.

وی بر همین اساس اضافه کرد:‌ این طرح علیرغم همه هجمه ها به نمایندگان مجلس به ویژه فراکسیون جوانان و کمیسیون اجتماعی با 174 رأی که عدد بالایی به شمار می آید به تصویب نمایندگان مجلس رسید که لازم است در این زمینه از حمایت های دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: البته بحث اشتغال برای جوانان را باید در حوزه های دیگر پیگیری کرد و این طرح موجب ایجاد شغل نخواهد شد بلکه از ظرفیت موجود بیشترین بهره گرفته می شود.

ایم عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در خاتمه با اشاره به استفاده از فرمانداران جوان و زن یادآور شد: این رویکرد با توجه به بازخورد مثبت و مناسبی که از بکارگیری جوانان به دست آمده در حال رواج است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد، پیگیری های ما نمایندگان نیز در این خصوص ادامه خواهد داشت.