به گزارش پارس ، به نقل ازکیهان، پایگاه اینترنتی روز آن لاین وابسته به طیفی از اپوزیسیون مقیم پاریس مطلب فوق را درباره ناکامی سناریوی اپوزیسیون در انتخابات منتشر کرد و افزود: آنان که این شکست را قبول ندارند جز احساسات حرفی برای گفتن ندارند. ما شکست خورده ایم و باور این شکست اولین اتفاق مهم است که چشمان خسته مان را باز می کند.
این سایت اینترنتی در عین حال در توجیه علت حمایت از هاشمی نوشت: تنها گزینه قابل بحث که سبب فضای کنونی در تحریم یا عدم تحریم انتخابات ریاست جمهوری شد، حضور هاشمی رفسنجانی بود، با تمام سابقه گذشته اش تا خرداد ماه ۸۸ و تا امروز. هاشمی ای که هیچ کدام از ما که نماز جمعه بیست و ششم تیر ماه و آن روز که اصلی ترین تریبون نظام را که با فشار بر هاشمی مصادره کردیم، از خاطر نبرده ایم. هاشمی که می توان او را تنها سیاست مدار غیر ایدئولوژیک در نظام جمهوری اسلامی دانست. فردی که سیاست را براساس منفعت سیاسی می سنجد. هاشمی ای که با تمام نقاط تاریک سیاست ورزی و تمام لحظات تلخ گذشته اش، امروز بر مسند تنها اپوزیسیون جدی در چارچوب نظام نشسته است. براساس همان سیاست منفعت سنج هاشمی، امروز منافع شخصی و سیاسی اش با برخی از منافع حداقلی ما در این شرایط خفقان از بد یا خوب حادثه یکی ست.
نویسنده تصریح می کند: قرار نیست به هاشمی اعتماد کنیم، قرار نیست او رهبر حرکتی مان شود، تقدس زدایی اش کنیم، سیاه و سفید نگاهش کنیم، قرار نیست با او همراه شویم، قسم خورده اش شویم یا سینه چاکش، قرار نیست فراموش کنیم و ببخشیم.