به گزارش پارس نیوز، 

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و گرجستان به تشریح جزئیات نشست مشترک امرو ز گروه دوستی پارلمانی ایران و گرجستان پرداخت.

احمد علیرضا بیگی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و گرجستان در تشریح دیدار گروه دوستی گرجستان که صبح روز گذشته به ایران سفر کردند، اظهار داشت: روز گذشته گروه دوستی پارلمانی گرجستان و هیأت همراه مورد استقبال جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در فرودگاه امام خمینی(ره) قرار گرفتند.

وی افزود: این دیدار در پاسخ به دعوت گروه دوستی گرجستان صورت گرفته است.

بیگی ادامه داد: در دیداری که صبح امروز با این گروه داشتیم در خصوص پیگیری مصوبات کمیسیون مشترک دو کشور و همچنین شناسایی ظرفیت‌های همکاری فی‌مابین، مباحثی مطرح شد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و گرجستان همچنین بحث و تبادل‌نظر درباره مسائل اقتصادی و انرژی را از دیگر موارد مطرح‌شده در نشست مذکور خواند و یادآور شد: گروه دوستی پارلمانی ایران و گرجستان پس از این دیدار با وزرای اقتصاد و گردشگری، کار و وزیر امور خارجه ملاقات خواهند کرد.

بیگی بر همین اساس اضافه کرد: با توجه به اینکه گروه پارلمانی گرجستان عضو گروه دوستی ایران است درواقع رسالتشان توزیع و گسترش روابط با ایران است و در این رابطه در دیدار امروز هم در خصوص مباحث مختلف اقتصادی، گردشگری، انرژی، مباحث خوبی مطرح شد.

وی همچنین استفاده از ظرفیت‌های حمل و نقل دو کشور گرجستان و ایران و توجه به جایگاه اتصال گرجستان به آب‌های خلیج‌فارس و بالعکس را از جمله موارد مهم دیگر مطرح‌شده در جلسه امروز خواند.