به گزارش پارس نیوز، 
 
علی ادیانی نماینده مردم قائمشهر در جلسه علنی امروز طی تذکری شفاهی، اظهار کرد: اخیراً جوی ایجاد شده که بر روی گوشی های همراه نمایندگان مرتباً پیامک می آید و بمبارانی از پیامک ها از سوی ذینفعان و گروه های مختلف جهت تغییر رأی نمایندگان نسبت به لوایح مختلف را شاهدیم. در حالی که جایگاه نمایندگان اجل بر این است که بخواهند در طی هجمه ها نظر خود را تغییر داده یا خط بگیرند.

وی با بیان اینکه  ارسال پیامک‌های تهدید آمیز به نمایندگان مجلس امری توهین‌آمیز است افزود: متن بسیاری از این پیامک ها بعضاً تهدیدآمیز است، لذا از رئیس مجلس و هیئت رئیسه می خواهم برای این مسئله فکری کنند تا شاید بتوان شرایط را تغییر داد.

ادیانی همچنین در تذکری دیگر با استناد به ماده 149 آیین نامه داخلی مجلس، تصریح کرد: نمایندگان در جلسه علنی گذشته به مسکوت ماندن لایحه FATF رأی دادند در حالی که این مسکوت ماندن حُسن فاعلی داشت اما حُسن فعلی نداشت چرا که ماده 149 آیین نامه اجرایی نشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه توضیح داد: گزارش رد یا مسکوت ماندن لایحه زمانی در دستور کار قرار می گیرد که دولت درخصوص لایحه ظرف یک ماه پس از چاپ و توزیع گزارش کمیسیون از سوی هیئت رئیسه مجلس تقاضای این مهم را داشته باشد، اما لایحه مذکور 13 خرداد چاپ و توزیع شده، بنابراین هنوز یک ماه نشده است، لذا ماده 149 آیین نامه به اجرا درنیامده است.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسالمی در پاسخ به این تذکر، گفت: ارسال پیامک تهدیدآمیز به نمایندگان ممکن است باعث شود آنها نتوانند در موضوعات مختلف تفکر کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما این موضوع را در هیئت رئیسه بررسی می‌کنیم که چگونه شماره‌های نمایندگان در اختیار این افراد قرار گرفته و برای آن تمهیداتی را در نظر می‌گیریم.