به گزارش پارس ، پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در گفت وگو با فارس، گفت: موسیقی انتخاباتی محمدباقر قالیباف با عنوان « ایران سربلند» جهت ستادهای انتخاباتی وی رو نمایی و در فضای وب برای علاقمندان منتشر می شود.

وی افزود: آهنگسازی و خوانندگی این موسیقی را خواننده جوان و محبوب کشورمان حامد زمانی بر عهده دارد.

اسماعیلی ادامه داد: شعر این موسیقی سروده آقای عسکری است و در یکی از ابیات آن آمده است « تو روزای ترکش، تو روزای جنگ… از این خاک و از مردمش دل نکند. »

وی در خصوص رونمایی از پوسترهای تبلیغاتی قالیباف هم گفت: اگر چه مردم خدمتگذار واقعی خود را خوب می شناسند، اما در این فرصت کوتاه تمرکز ما به استفاده بهینه از فرصت های مناسب صداوسیما برای گفت وگو با هموطنان است.

سخنگوی ستاد قالیباف افزود: ضبط برنامه های صداوسیما تقریبا نیمی از فرصت تبلیغاتی کاندیداها را معطوف به خود کرده و متاسفانه سفر به تمام استان های کشور در طول ده روز عملا امکانپذیر نیست. اگر چه تلاش ما این است که آقای قالیباف تا آنجا که مقدور است از نزدیک با مردم عزیز مناطق مختلف کشور دیدار کند.

اسماعیلی گفت: تبلیغات به شکل پوستر، هم بسیار محدود است و هم از ارزانترین کاغذ و به صورت دو رنگ در قطع قانونی چاپ شده است. طی روزهای آینده از این پوسترها رونمایی می شود و ستاد قالیباف تبلیغات محیطی دیگری ندارد.

وی در پایان تاکید کرد: برنامه تبلیغاتی دکتر قالیباف با این مجموعه بسته شده است و ضمن تشکر، از علاقمندان محترم ایشان خواهشمندیم ضمن همراهی و اخذ مواد تبلیغاتی از ستادهای رسمی، از هرگونه اقدام پر هزینه و موازی خودداری نمایند.