به گزارش پارس نیوز، 

ابو شریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران در همایش تجلیل از وزرشکارانی که حاضر نشدند مقابل رژیم صهیونیست مسابقه دهند گفت: درود می‌فرستم به ورزشکارانی که عادی سازی رابطه با اسراییل را نپذیرفتند در حالیکه شاهد هستیم برخی کشور‌های منطقه در حال عادی سازی رابطه با اسراییل هستند.

وی افزود: بر اساس قرآن به شما عزیزان می‌گوییم آنچه شما انجام داید فضل و رحمت خداوند است و کسانیکه در برابر سلطه طلبی مقاومت می‌کنند بهترین افراد هستند و خداوند این نعمت را به شما ارزانی داشته است.

نماینده جهاد اسلامی ادامه داد: در مقابل کسانیکه دست خود را به طرف رژیم‌صهیونیستی دراز می‌کنند بر اساس قرآن مانند سگانی هستند که به دنبال باطل می‌روند. دشمن را باید شناخت و کسانیکه سعی می‌کنند با اسراییل رابطه بزنند مانند همین آیه قران هستند کسانیکه خود را پادشاه می‌دانند در واقع سگانی هستند که به دنبال باطل می‌روند.

ابوشریف اظهار داشت: در واقع شاهد هستیم که می‌خواهند مسئله فلسطین را به فراموش بسپارند. امروز از فساد اسراییل تمام منطقه متاثر شده است و فشار بر ایران هم به خاطر برنامه‌های اسراییل است و آن‌ها محرک برنامه‌های آمریکا در منطقه هستند مانند انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس. امروز اوضاع غزه روز به روز بدتر می‌شود، اما به صورت کامل در برابر اسراییل مقاومت می‌کند.

با کمال تاسف شاهد آن هستیم که برخی حکام منطقه به دنبال اسراییل می‌روند و حق دفاع از خود را برای اسرائیل به رسمیت می‌شناسند. وی گفت: همانطور که گفتم شاهد سیاست‌های اشتباه از سوی کسانی هستیم که ادعای اسلامی بودن دارند، اما وضع به همین صورت باقی نمی‌ماند و خداوند ملت‌های مظلوم را یاری می‌کند.