به گزارش پارس به نقل از مهر، رضا جعفری شامگاه شنبه در جلسه ستاد قالیباف در گلستان، با اشاره به سابقه جهادی شهردار تهران در عرصه مدیریت اضافه کرد: زمانی صحبت از جابجایی پایتخت به شهر دیگری بود ولی با رو کار آمدن دکتر قالیباف به عنوان شهردار تهران و تغییر و تحولات در این شهر، دیگر صحبت از جابجایی پایتخت به فراموشی سپرده شده است که بیانگر تجربه گرایی، علم گرایی، نفی سعی و خطا، مسئولیت پذیری و پاسخگویی دکتر قالیباف در اداره شهر است.

وی ادامه داد: برنامه های دکتر قالیباف نیز با رویکرد پیشرفت و عدالت و با نگرشی راهبردی به داده های موجود و تجارب ارزشمند بیش از ۲۰۰ نفر از اساتید، مدیران و کارشناسان خبره و با مدیریت ایشان فارغ از گرایش های جناحی و سلیقه ای در بیش از ۱۲ هزار صفحه تنظیم شده است.

جعفری از هوادارن و دوستدارن دکتر قالیباف خواست اخلاق انتخاباتی را سر لوحه کار قرار بدهند و درمسیر یک رقابت سالم و بدون حاشیه حرکت کنند تا حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری اتفاق بیفتد.

مسئول ستاد دکتر قالیباف در استان گلستان ضمن گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر و میلاد با سعادت امیر المومنین عنوان کرد: با اعلام رسمی کاندیداهای نهایی ریاست جمهوری، انتخابات وارد فاز جدید تری شد و همه باید برای رسیدن به دولت ایران سر بلند خالصانه کار کنیم.

جعفری با اشاره سخن مقام معظم رهبری در مورد فرد اصلح گفت: همه کسانی که مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفتند صالح اند و مردم باید به دنبال اصلح باشند.