به گزارش پارس نیوز، 

همزمان با فرارسیدن ایام عملیات آزادسازی خرمشهر، سردار غلامحسین غیب‌پرور با صدور پیامی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان عملیات الی بیت المقدس خاطر نشان کرد: عملیات الی بیت المقدس تا نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

یوم­‌الله سوم خرداد روز استقامت و جانفشانی دلیرمردان ایران اسلامی است که نماد ایثار، اقتدار و پایداری ملت بزرگ ایران هستند و حماسه آزادسازی خرمشهر چون ستاره‌ای پرفروغ در آسمان سربلندی ایران عزیز می‌درخشد. بی­‌تردید این روز بزرگ فرصت مغتنمی برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملتی است که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشود.

رزمندگان و بسیجیان اسلام در مراحل مختلف عملیات آزادسازی خونین‌شهر، دژهای مستحکم دشمن بعثی را درهم شکستند تا به جهانیان ثابت کنند که قدرت ایمان و روحیه انقلابی بر امکانات و تجهیزات دشمن بعثی برتری دارد و نامگذاری این عملیات به نام "الی بیت المقدس" پیامی روشن برای تمام مسلمان و آزادی‌خواهان جهان دارد.

سوم خرداد، یادآور از خودگذشتگی و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان خمینی کبیر (رحمت‌الله‌علیه) است که فرمودند: "خرمشهر را خدا آزاد کرد" تا این حماسه به  نمادی از افتخارات، بالندگی و اسباب اضطراب و نگرانی آمریکا و ایادی منطقه­‌اش تبدیل شود.

عملیات آزادسازی خرمشهر هنوز پایان نیافته است و به فرموده فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) "خرمشهرها در پیش است" و عملیات "الی بیت المقدس" تا نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت.

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب­‌پرور

رئیس سازمان بسیج مستضعفین