به گزارش پارس نیوز، 

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی (حامیان دولت) مجلس گزینه‌های این فراکسیون را برای جایگاه ریاست و نایب رئیسی مجلس اعلام کرد.

مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی(حامیان دولت) مجلس شورای اسلامی  با اشاره به نشست امروز هیئت‌رئیسه این فراکسیون، گفت: در جلسه امروز هیئت‌رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی که پیش از جلسه علنی مجلس برگزار شد، مقرر شد فراکسیون برای انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس با فراکسیون‌های «امید» و «ولایی» تعامل داشته باشد.

وی، ریاست لاریجانی بر دوره سوم مجلس را خط قرمز فراکسیون مستقلان ولایی (حامیان دولت) دانست و اظهار داشت: در نشست هیئت‌رئیسه این فراکسیون مقرر شد که اگر دو فراکسیون امید و ولایی بر ریاست آقای لاریجانی برای اجلاسیه سوم مجلس دهم اتفاق نظر داشته باشند وی (لاریجانی) کاندیدایشان باشدt با آنها توافق کنیم، در غیر اینصورت لیست جداگانه برای انتخابات هیئت‌رئیسه ارائه خواهیم کرد.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی (حامیان دولت) مجلس اضافه کرد: طبق تصمیمی که در هیئت‌رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی اتخاذ شد اگر فراکسیون‌های امید و ولایی، برای ریاست مجلس، کاندیدایی غیر از آقای لاریجانی داشته باشند، با آنها توافق نمی‌کنیم.

لاهوتی اضافه کرد: با توجه به عملکرد مثبت آقایان «پزشکیان» و «مطهری» در کسوت نواب رئیس مجلس، فراکسیون مستقلین ولایی برای ادامه کار این افراد در هیئت‌رئیسه مجلس اجماع دارد. لذا کاندیدای ما در فراکسیون برای نواب رئیس مجلس، آقایان «پزشکیان» و «مطهری» هستند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی (حامیان دولت) مجلس در پایان خاطرنشان کرد: هنوز در فراکسیون مستقلین ولایی(حامیان دولت) بر روی دیگر اعضای هیئت‌رئیسه مجلس، غیر از رئیس و نواب به جمع‌بندی نرسیدیم. جلسات پیرامون این موضوع با دیگر فراکسیون‌ها ادامه دارد.