به گزارش پارس نیوز، 

عضو هیئت رئیسه جمنا گفت:مجموعه اقدامات آمریکا مانند انتقال سفارتش به بیت‌المقدس نمی‌تواند به نفع صهیونیست ها باشد.

سید محمد حسینی عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب در واکنش به انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس اظهار کرد: آمریکا از ابتدا پشتیبان اصلی صهیونیستها بوده و در مقاطع مختلف به حمایت از جنایات این رژیم کودک‌کش پرداخته است.

وی با بیان اینکه آمریکا همواره قطعنامه هایی را که از سوی سازمان ملل در مورد فسلطین مطرح شده را وتو کرده است، افزود: امروز دولتمردان آمریکایی با حکام کشورهای عربی منطقه همسو و همنوا شده اند تا  رژیم صهیونیستی در امنیت و آرامش بیشتری باشد.

حسینی تصریح کرد: آمریکا وضعیت را برای انتقال سفارتش به بیت المقدس هموار دانسته واز همین رو دست به انتقال آن زده است که طبیعتا این اقدام با واکنش صریح مسلمانان مواجه خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه جمنا خاطر نشان کرد: مردم در فلسطین همه روزه به تظاهرات می‌پردازند و این گونه نیست که بعد از گذشت هفتاد سال تصور شود که حضور رژیم صهیونیستی در قدس  عادی شده و ما نیز بر این باوریم که در نهایت مجموعه اقدامات آمریکا مانند انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس نمی‌تواند به نفع صهیونیست ها باشد.

وی ادامه داد: اکنون عواطف مسلمانان سراسر دنیا جریحه‌دار شده و مسلما کشورهای مسلمان در برابر صهیونیست‌ها و مرتجعین مواضع قاطعانه‌ای خواهند گرفت چرا که کشورهای مسلمان نباید در برابر انتقال آمریکا به فلسطین ساکت بمانند.

حسینی تاکید کرد: کشورهای مسلمان می‌توانند با صدور قطعنامه در مجامع جهانی از مردم فلسطین حمایت کرده و اعتراض صریح خود را اعلام کنند. طبیعتا فشار افکار عمومی می‌تواند باعث شود تا رژیم صهیونیستی این گونه بی مهابا به جنایت نپردازد.

آمریکا و رژیم صهیونیستی سعی در همراه کردن افکار عمومی دارند تا اهداف کثیف خود را محقق کنند

حسینی در واکنش به صحبت‌های سفیر آمریکا در فلسطین مبنی بر اینکه واشنگتن قصد حمایت از مردم فلسطین را دارد و صلح می‌تواند در منطقه پایدار باشد گفت: بیان چنین اظهاراتی ادعاهایی است که همواره از سوی امریکا مطرح می‌شود،‌  به عنوان مثال زمانی که انورالسادات با صهیونیست‌ها سازش کرد آنها قول دادند که مردم فلسطین در آرامش باشند و حقوقشان ادا شود اما دیدیم که سختگیری ها به مراتب بیشتر شده و غزه بارها در مقابل چشم جهانیان با تمام توان مورد حمله قرار گرفت.

عضو هیئت رئیسه جمنا در پایان خاطرنشان کرد: بیان چنین  صحبت‌هایی حربه‌ای است تا آمریکا و اسراییل بتوانند افکار عمومی با خود همراه کرده و اهداف کثیف خود را محقق کنند.