به گزارش پارس نیوز، 

 حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: با توجه به تبعات و آثاری که لوایح چهارقلو (لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی) لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم، لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم و لایحه الحاق دولت ایران به کنوانسیون پالرمو بر آرمان‌های انقلاب دارد. تعدادی از نمایندگان از رئیس‌ مجلس خواستند تا طبق مواد 124 و 125 آیین‌نامه داخلی مجلس رای‌گیری درخصوص مواد باقی مانده از لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی در مجلس به صورت علنی با برگه  انجام شود.

وی ادامه داد: در این رای‌گیری کار به نحوی است که کارت‌ها برای رای‌گیری بین نمایندگان توزیع می‌شود و مشخص می‌شود که چه کسی رای مثبت،‌ چه کسی رای منفی و چه کسی رای ممتنع می‌دهد.

متن نامه نمایندگان به رئیس مجلس درباره رای‌گیری علنی برای مواد باقی مانده از لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام

همانگونه که مستحضر می‌باشید ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی به شماره ثبت 347 و به شماره چاپ 896 در دستور هفتگی 72، 23 / 2/ 97 الی 26/‌ 2/‌97 قرار دارد.

با توجه به اینکه تصویب این لایحه واجد آثار و تبعات گوناگونی بر مواضع و آرمان‌های انقلاب می‌باشد و از آنجا که تایید می‌فرمایید ملت شریف ایران نسبت به عملکرد و تصمیمات خادمین و وکلای خود نامحرم نمی‌باشند و به منظور قضاوت آیندگان و و مسببین و موثرین در تصمیمات و مصوبات خانه ملت اینجانبان امضاکنندگان زیر به عنوان نمایندگان مردم به استناد مواد 124 و 125 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی تقاضای اخذ رای به صورت علنی با ورقه درخصوص مفاد لایحه مذکور را داریم.

اسامی امضاکنندگان عبارت است از:

حسینعلی حاجی دلیگانی

سیدمحمدجواد ابحطی

اکبر رنجبرزاده

سیدحسین نقوی حسینی

محمداسماعیل سعیدی

محمد جواد جمالی نوبندگانی

نادر قاضی‌پور

حسین هاشمی

احمد سالک

محمدمهدی زاهدی

عباس گودرزی

احمد امیرآبادی فراهانی

منبع: فارس