به گزارش پارس نیوز، 

علی اصغر یوسف نژاد با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: آمریکا سعی دارد با خروج از برجام ایران را تحت فشار قرار داده و ما را وارد مذاکراتی در حوزه دفاعی و موشکی کند در حالی که جمهوری اسلامی بارها از مجاری رسمی اعلام کرده که در حوزه دفاعی و موشکی هیچ مذاکره ای با هیچ کشوری نمی کند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی برای هر اقدامی که از سوی ترامپ یا سایر اعضای گروه 1+5 صورت بگیرد برنامه ای پیش بینی کرده است که این امور با وحدت داخلی و اتحاد قوا امکان پذیر است.

وی افزود: در شرایط جدید لازم است بر انسجام درونی تأکید شود و احزاب، گروه ها و جریانات سیاسی از وضعیت موجود به نفع نظرات خود در خصوص برجام استفاده نکنند بلکه با تصمیمات فعلی دولت در حوزه سیاست خارجی هماهنگ بوده و باعث ایجاد تشتت در سطح جامعه نشوند.

یوسف نژاد ادامه داد: در داخل کشور توانایی های فوق العاده ای به لحاظ منابع، نیروی انسانی و تکنولوژی داریم که اکنون باید به سمت تقویت آنها پیش رفته تا در حوزه های مختلف به خودکفایی برسیم.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه جمهوری اسلامی هیچ هزینه ای بابت خروج از برجام نخواهد داد و آمریکا است که باید این هزینه را بپردازد، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی این شانس را به کشورهای اروپایی می دهد تا در این خصوص اعلام موضع کنند./

پایان پیام