به گزارش پارس نیوز، 

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه صبح امروز در همایش مهارت‌های ملی و مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در واکنش به خروج آمریکا از برجام گفت: من هم این خروج شرورانه آمریکا از برجام را تبریک می‌گویم که هر چند قبل از این هم اعتبار نداشت و کاملا روشن بود که آمریکایی‌ها مورد اعتماد نیستند و یک بار دیگر اثبات شد که آمریکا برای مذاکره و تعامل قابل اعتماد نیست.

وی افزود: این مسئله در آینده جمهوری اسلامی بسیار تعیین کننده است و می‌بایست همه ما یک‌دل و هماهنگ با نگاه عمیق به توانمندی‌های داخلی، روی ظرفیت‌های درونی کشورمان متمرکز شویم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه نیروهای مسلح با نگاه به ظرفیت‌های داخل کشور موجب اقتدار و عزت ایران شده‌اند، گفت: انشاءالله در سایر بخش‌های کشور نیز همین نگاه پیاده می‌شود و آن امیدی که به برجام بسته شده بود امروز از بین رفته و این فرصت یکی، دو هفته که دیشب آقای رئیس جمهور گفتند کاملا مشخص است که اروپایی‌ها به نوعی وابسته به آمریکا هستند و بین ایران و آمریکا، آمریکا را انتخاب کرده و نمی‌توانند مستقلا تصمیم بگیرند.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام نشان داد موضوع غنی‌سازی هسته‌ای در ایران بهانه بود، اظهار داشت: خروج آمریکا از برجام اثبات کرد که مسئله اصلی آنها توان دفاعی و موشکی و اثرگذاری جمهوری اسلامی در منطقه است. امروز جمهوری اسلامی در مقابل زورگویی دشمنان و در مقابل جریانات تروریستی در منطقه ایستاده است و همین ایستادگی ما دارد آنها را از پای درمی‌آورد و موجب پیشرفت انقلاب و اقتدار ایران شده است.

وی ادامه داد: از این به بعد ما نیروهای مسلح باید توجه عمیق‌تر بیشتری نسبت به ارتقاء توان دفاعی داشته باشیم و به دنبال مولفه‌های اصلی قدرت خودمان برویم.

این خبر در حال تکمیل است...