به گزارش پارس به نقل از مهر، عزیزالله سیفی در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و شهرستان یزد اظهار داشت: شعار ستاد انتخابات کشور عدالت محوری، امانتداری و اجرای مُرّ قانون است و در این خصوص همه دست اندرکاران در امر انتخابات به قانون و قانونمداری توجه ویژه دارند.

رئیس هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان یزد، افزود: ۱۱ هزار و ۳۰۰ نفر در قالب هیئت های اجرایی، نظارت، بازرسی، انتظامی، امنیتی و اعضای شعب در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با ستاد انتخابات همکاری دارند.

سیفی اظهار داشت: دشمنان نظام از مدتها قبل سعی دارند با انواع تحریم و تهدید حضور مردم را در پای صندوقهای رأی کمرنگ سازند ولی به فضل خداوند متعال، مردم بصیر ایران اسلامی بار دیگر با تکیه بر منویات رهبر معظم انقلاب و حضور یکپارچه و گسترده خود در پای صندوق های رأی ضمن خلق یک حماسه بزرگ سیاسی دشمنان نظام و انقلاب را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید خواهند کرد.

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان یزد نیز در این نشست بیان داشت: هرچند تاکنون اعتبار انتخابات از طرف مرکز ابلاغ نشده اما تنخواهی برای هزینه موارد ضروری در اختیار فرمانداری ها قرار گرفته است.
محمود زارع رشکوئیه افزود: خوشبختانه بیشتر امکانات مورد نیاز ستاد انتخابات استان و شهرستانها تامین شده و در مواردی که کمبود وجود دارد نیز، موارد برای تهیه به ستاد انتخابات کشور اعلام شده و درباره تامین خودرو نیز مشکلی وجود ندارد.

ملک زاده، عضو کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، عادل عضو کمیته آموزش، حسینی عضو کمیته امنیتی، نیکوکاران عضو هیئت اجرایی ستاد انتخابات استان یزد، خوشنویس بخشدار زارچ و سعید امامیان رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد نیز در این نشست به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در این نشست پرداختند.