به گزارش پارس نیوز، 

دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران گفت: اگر رئیس جمهور به این نتیجه رسیده است که برخی وزرا ناکارآمد هستند در تغییر آنها نباید تعللی کند.

احمد شریف دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران درباره برداشت برخی رسانه‌ها از صحبت‌های اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر ایجاد تغییرات در کابینه، اظهار کرد: برداشت بنده از صحبت‌های رئیس‌جمهور متفاوت است و فکر نمی‌کنم وی اکنون قصد تغییر در کابینه را داشته باشد.

وی ادامه داد: هنوز زمان زیادی از آغاز به کار کابینه تدبیر و امید نگذشته است و اگر قرار بود تغییری ایجاد شود، بهترین زمان ابتدای آغاز به کار کابینه بود.

دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران با تاکید بر اینکه در اواخر دولت یازدهم انتقاداتی نسبت به عملکرد وزرا مطرح شد که بعضا اکنون هم ادامه دارد، تصریح کرد: برخی وزرا هماهنگی لازم را با دولت ندارند و اگر قرار است، تغییری ایجاد شود باید به صورت دقیق نقاط ضعف وزرا برای مردم تشریح شود چرا که تبعا جابه جایی وزیر تبعات خود را دارد.

اعلام نارضایتی در رسانه‌های عمومی حلال مشکلات نیست

شریف افزود: متاسفانه مدیران ارشد به جای اینکه به تصمیم سازی و هماهنگی حوزه خود بپردازند، در رسانه ها اظهار نظر و از زیر مجموعه خود گلایه می‌کنند؛ اگر مدیری از زیر مجموعه خود رضایتی ندارد اختیار تغییر دارد و اعلام نارضایتی در رسانه‌های عمومی حلال مشکلات نیست.

وی اضافه کرد: بسیاری کارشناسان در بررسی عملکرد دولت یازدهم به این نتیجه رسیده بودند که در ترکیب برخی وزارتخانه‌ها از جمله در تیم اقتصادی باید تغییراتی صورت گیرد، اما تغییرات اعمال نشد و انتظارات رای دهندگان صورت نگرفت.

دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران اضافه کرد: اگر رئیس جمهور به این نتیجه رسیده است که برخی وزرا ناکارآمد هستند در تغییر آنها نباید تعللی کند.

شریف درباره فعالیت‌های تشکل متبوعش، گفت: سه شنبه این هفته نشستی را با عنوان "چالش‌های انتخاب یک شهردار" با حضور کارشناسان احزاب و برخی اعضای شورای شهر برگزار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در آخرین جلسه دفتر سیاسی حزب نیز آقای نورالدین آهی به عنوان معاون سیاسی دبیرکل و رئیس دفتر سیاسی انتخاب شد.