به گزارش پارس نیوز، 

محمود واعظی اظهار داشت: سفر رئیس‌جمهور با ورود وی به سبزوار آغاز می‌شود و پس از دیدار با مردم این شهرستان و سخنرانی در جمع آنان، پروژه فولاد جوین را بهره‌برداری خواهد کرد.

 وی افزود: همچنین وی سفری به نیشابور دارد و با مردم این شهرستان هم دیدار می‌کند و در ادامه واحد فولاد نیشابور با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی بهره‌برداری می‌شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور عنوان کرد: در ادامه این سفر رئیس‌جمهور در مشهد‌مقدس نیز علاوه بر تشرف به بارگاه منور رضوی، نشستی با نخبگان استان خواهد داشت. جلسه‌ای هم پیرامون رسیدگی به وضعیت مسائل خراسان رضوی که در هفته‌های گذشته از سوی استاندار و مسئولان استان پیگیری‌ها و هماهنگی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته؛ برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: استاندار خراسان‌رضوی از 2 ماه قبل در جلسات متعددی در تهران و استان مباحث محوری و چالش‌ها را پیگیری کرده و امید است در این سفر نتایج و  دستاوردهای خوبی عاید این خطه شود. همچنین افتتاح پروژه‌هایی در شهرستان فریمان هم بخشی دیگر از برنامه‌های رئیس‌جمهور در این سفر خواهد بود.

واعظی با اشاره به فعالیت‌های گسترده‌ای که در این استان در حوزه‌های مختلف صورت گرفته است؛ تاکید کرد: باید نگاه دولت به خراسان‌رضوی با توجه به زائر‌پذیری آن از سراسر کشور و اقصی نقاط دنیا، متفاوت با سایر استان‌ها باشد. خراسان‌رضوی بخش خصوصی و واحدهای تولیدی بسیار قوی و خوبی دارد که همه از تولید‌کنندگان و صادرکنندگان مطرح کشور هستند و باید از این ظرفیت به‌نحو شایسته‌ای استفاده شود.