به گزارش پارس نیوز، 

 احمد علیرضابیگی در خصوص افزایش تعداد نمایندگان، اظهار داشت:کارگروه متولی بررسی این طرح مسئله توزیع تعداد نمایندگان را به پایان رسانده و پس از بررسی در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور به صحن مجلس شورای اسلامی می‌آید.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در این طرح 40 نماینده به تعداد فعلی نمایندگان اضافه خواهد شد، بیان کرد: 2 نماینده به تعداد فعلی نمایندگان استان آذربایجان شرقی اضافه می‌شود.

وی افزود: عجب شیر و مراغه اکنون یک نماینده دارند که در جریان اصلاحات انجام شده، یک نمیانده به این حوزه انتخابیه اضافه می‌شود.

علیرضابیگی ادامه داد: شهرستان‌های اسکو و آذرشهر که تاکنون با تبریز بودند، از شهرستان تبریز جدا می‌شوند و از این پس به عنوان یک حوزه مستقل، یک نماینده در مجلس شورای اسلامی خواهند داشت.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه حوزه هریس از اهر جدا شده و به تبریز اضافه می‌شود، افزود: تبریز همچنان 6 نماینده در مجلس خواهد داشت.

به گزارش مهر، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت:شهرستان اهر نیز با شهرستان هوراند یک نماینده در مجلس خواهند داشت./

پایان پیام