به گزارش پارس نیوز، 

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ارتش و سپاه مشت‌ گره کرده نظام هستند، گفت: این مشت‌ها زمانی که دهان استکبار را نبندد باز نخواهد شد.

امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مورد جو‌سازی رسانه‌های غربی مبنی بر وجود شکاف بین ارتش و سپاه پاسداران اظهار کرد: هرچه که در مسیر جمهوری اسلامی ایران پیش می‌رویم، انسجام بین سپاه و ارتش به ویژه در حوزه نیروهای دریایی بسیار بیشتر می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: با این گذر زمان تفاهم‌ها و هماهنگی‌ها بیشتر می‌شود و من به عنوان فرمانده نیروی دریایی ارتش این وعده را به ملت بزرگ ایران می‌دهم و دشمنان هم بدانند که نیروهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشت گره‌کرده نظام هستند و این مشت تا زمانی که دهان استکبار جهانی را نبندد باز نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته استکبار جهانی موارد زیادی را در منطقه تحمیل کرده و ظلم‌های زیادی را به ملت‌های منطقه به ویژه مردم جمهوری اسلامی ایران روا داشتند و باید بداند که بدهکار این ملت است.

خانزادی خاطرنشان کرد: ما حماسه ناوشکن‌های سهند و سبلان و ناو موشک‌انداز جوشن را فراموش نمی‌کنیم و در 29 فروردین هرسال این موضوع را به خود یادآوری می‌کنیم که چه کسانی به ما بدهکار هستند و حتما بدانند که یک روز این بدهی را پرداخت خواهند کرد.