به گزارش پارس نیوز، 

رئیس کمیته امنیت مجلس گفت: آمریکا در برجام سابقه خوبی ندارد و حتی خوب هم بود باز درباره بنیه دفاعی خود با هیچ کسی مذاکره‌ نمی‌کنیم.

ولی‌الله نانواکناری رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به پیشنهاد اروپایی‌ها درباره انجام یک برجام موشکی با کشورمان، گفت: این موضوع را می‌توان یک شایعه تلقی کرد، زیرا ما درباره توان و قدرت نظامی خود با هیچ کشوری مذاکره نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: در برجام هم ما به تمام تعهدات خود پای‌بند بوده و آن را عملیاتی کردیم، اما طرف غربی به ویژه آمریکا به تعهدات خود عمل نکردند.

نانواکناری تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران حتما برای تقویت بنیه دفاعی خود فعالیت کرده و تا جایی که می‌تواند آن را دنبال خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: غربی‌ها به ویژه آمریکا در بحث برجام سابقه خوبی ندارند، اما حتی اگر خوب هم بود بازهم ما درباره بنیه دفاعی و موشکی خود با هیچ کسی مذاکره‌ای نمی‌کنیم.

رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: توان نظامی ما عامل امنیت کشورمان و حتی مناطقی است که می‌توانیم به آنها دسترسی داشته باشیم.