به گزارش پارس به نقل از تسنیم، ظهر امروز و در در پایان جلسه هیئت دولت محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی به بیان اخباری در خصوص برخی از بانک ها پرداخت و از برکناری چند مدیر عامل بانک سخن گفت؛ بعد از سخنان بهمنی در محافل خبری موردی که از روزهای قبل زمزمه آن بود مطرح شد مبنی بر اینکه فرشاد حیدری مدیرعامل بانک ملی برکنار شده است.

احتمالاً شنبه یا یکشنبه رسماً این خبر اعلام می شود.

گفته می شود فرشاد حیدری از مدیرعاملی بانک ملی عزل و رامین پاشایی فام (مدیر عامل وقت بانک سپه) به این سمت منصوب نشده است؛ این زمزمه از هفته های قبل مطرح بود اما امروز و البته بعد از اظهارات رئیس کل بانک مرکزی رسماً در محافل خبری از این گمانه زنی ها پرده برداشته شد.

بهمنی امروز در جمع خبرنگاران گفته است که۱۰ بانک و مؤسسه مالی و اعتباری که مصوبات شورای پول و اعتبار را درباره نرخ سود بانکی رعایت نکردند، سلب صلاحیت شدند، همچنین مسئولان برخی از واحدهای بانکی و مؤسسات مالی و اعتباری متخلف را برکنار کردیم.

اما رئیس کل بانک مرکزی اعلام نکرده است که کدام یک از مدیران عامل بانک ها سلب مسئولیت شده اند و همچنین کدام موسسات و واحدهای بانکی از این پس دیگر صلاحیت و مجوز بانک مرکزی را ندارند؟ !