به گزارش پارس نیوز، 

وزیر کشور گفت: نباید اجازه بدهیم منافع حزبی خللی در روند رو به رشد انقلاب ایجاد کند.

عبدالرضا رحمانی فضلی صبح جمعه در نشست روئسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در مشهد اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های مختلفی از سوی آمریکایی‌ها برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران به اجرا درآمد که تا امروز نتیجه‌ای در برنداشته است.

وی افزود: آن‌ها برای خود در موضوعاتی از جمله انرژی هسته‌ای حریم قائل هستند و اجازه ورود کشوری به این عرصه را بدون هماهنگی با آن‌ها نمی‌دهند و ما در این حوزه‌ها ورود یافته و با آن‌ها مقابله می‌کنیم.

وزیر کشور بیان کرد: موفقیت‌های ۴۰ ساله جمهوری اسلامی ایران و ناکامی دشمنان در سرنگونی کشور نشان می‌دهد راه را درست رفته ایم. دعوای اصلی امروز ما با دشمن مقاومت در برابر ظلم و ستم و تاکید بر آموزه‌های اسلامی است.

وی تصریح کرد: دشمن به خوبی از نفوذ تفکر اسلامی و آموزه‌های جمهوری اسلامی در کشور‌های منطقه آگاه است و اقتدار ما باعث شده تا معادلات منطقه‌ای بدون حضور ایران قابل حل نباشد.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که دعوا بین سوسیالیست و لیبرالیسم در جهان وجود داشت و امام راحل تعریف جدیدی از حکومت اسلامی را با تکیه بر دین و مردم به جهان ارائه دادند.

وزیر کشور تاکید کرد: البته پیش از انقلاب هیچ کسی تصور نمی‌کرد مردم بتوانند بر رژیم ستمشاهی پیروز شوند و تنها کسی که دم از پیروزی می‌زد امام خمینی (ره) بود. انقلاب اسلامی ایران دارای آرمان‌هایی از جمله حقیقت طلبی و صلح جویی بود که امروز نیز باید در راستای آن‌ها گام برداریم.

وی گفت: در این مسیر نیازمندیم اقدامات خود را بررسی و نقد کرده و پس از شناخت معایب آن‌ها را برطرف کنیم. در کار‌ها باید منافع ملی را بر همه چیز ترجیح داده و اجازه ندهیم منافع حزبی خللی در روند رو به رشد انقلاب ایجاد کند.

رحمانی فضلی تاکید کرد: ممکن است ما در حوزه منابع مالی و تجهیزات نظامی کمبود‌هایی داشته باشیم، اما موضوعی به نام ایمان و اعتقاد را داریم که کارآیی آن هزاران برابر تجهیزات نظامی است.

وزیر کشور افزود:با وجود هکه تحریم‌ها ما در حوزه‌های مختلف دست آورد‌های زیادی داشتیم که موجب ناراحتی دشمنان شده است و به همین دلیل هر روز بهانه تازه‌ای می‌آورند تا دشمنی خود را با ملت ایران ادامه دهند.

وی تاکید کرد: امروز تغییراتی در سبک زندگی و وسایل ارتباطی ایجاد شده که باید به آن‌ها توجه داشته باشیم تا بتوانیم بدون مشکل به مسیر خود ادامه دهیم. بهترین راهکار برای اداره مطلوب جامعه توجه به منویات رهبر معظم انقلاب است.

رحمانی فضلی در پایان گفت: از همه استانداران خواسته شده تا در چهلمین سال پیروزی انقلاب همکاری ویژه‌ای با مسئولان شورا‌های هماهنگی تبلیغات اسلامی داشته باشند.