به گزارش پارس نیوز، 

وزیر دفاع آمریکا امروز در سخنانی خطاب به کمیته نیرو‌های مسلح مجلس سنا، گفت ترامپ هنوز درباره خروج از برجام تصمیمی نگرفته است.

جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا، امروز (پنج‌شنبه) در نشست استماع در کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا گفت دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور، هنوز درباره خروج از توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 هیچ تصمیمی نگرفته است.

وزیر دفاع آمریکا با تکرار گزافه‌گویی‌های خود علیه کشورمان، مدعی شد: کره شمالی و ایران همچنان به انجام اقدامات غیرقانونی که ثبات منطقه‌ای و جهانی را تهدید و تضعیف می‌کند، ادامه می‌دهند. وی افزود: روسیه، چین، کره شمالی و ایران از روش‌های تهاجمی و سطوحی از پیچیدگی برای ارتکاب اقدامات مخرب استفاده می‌کنند!

متیس همچنین در پاسخ به سوالی درباره تصمیم ترامپ برای خروج از برجام گفت: می‌توانم به شما اطمینان بدهم که هنوز هیچ تصمیمی برای خروج از برجام گرفته نشده است.

جوزف دانفورد، رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا نیز در جلسه امروز کمیته نیروهای مسلح سنا، با تکرار یاوه‌گویی‌های مقامات واشنگتن علیه کشورمان، گفت: باید به چارچوبی (درباه برجام) دست یابیم که از طریق آن بتوان با همه چالش‌های ایجادشده از سوی ایران مقابله کرد. وی مدعی شد: این چالش‌ها تهدیدهای هسته‌ای، موشکی، سایبری، دریایی و حمایت از تروریسم است. دانفورد افزود وظیفه من مشخص کردن این چالش‌ها و روش مقابله با آنها به بهترین شیوه است.