به گزارش پارس ، " ندای انقلاب" به نقل از العالم، شرکت ماکس همزمان با این فعالیتها در کشورهای عربی خدماتی را به ارتش رژیم صهیونیستی در حوزه زندان ها و ایستگاه های بازرسی ارائه می کند.
سازمان عربی حقوق بشر انگلیس با افشای این موضوع اعلام کرد: شرکت ماکس در سال ۱۹۹۶ به دست افسران سابق دستگاه های امنیتی و نظامی (رژیم) اسرائیل تاسیس شد و از افراد شاخص این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

" نعوم شیلر" ، مدیر اجرایی شرکت با سابقه ۱۲ سال کار در یگان های ویژه ارتش رژیم صهیونیستی. " دور رافی" ، مدیر بخش اطلاعات و مدیریت بحران شرکت با ۵ سال سابقه فعالیت در ارتش رژیم صهیونیستی. " کینون شاحر" مدیر بخش عملیات شرکت و کارمند سابق سرویس شاباک و وزارت امور خارجه این رژیم، " دانیل نیسمان" مدیر بخش اطلاعات منطقه ای شرکت و دارای ۳ سال سابقه کار در یگان ویژه جمع آوری اطلاعات که همچنان به عنوان افسر ذخیره در یگان جمع آوری اطلاعات بخش شمالی فلسطین اشغالی کارمی کند؛" آیال بن شاؤول" مدیر اجرایی شعبه شرکت در هند.
دفتر مرکزی این شرکت امنیتی در فلسطین اشغالی است و این شرکت به مرور زمان دفاتری را در افریقا - و بطورمشخص در شهر لاگوس نیجریه و شعبه ای را در اروپا (ایتالیا) افتتاح کرده و و در شهر مومبای هند نیز فعال است.
بنا بر اعلام این سازمان عربی حقوق بشر، شرکت ماکس در کشورهای عربی و اسلامی تحت عنوان تامین امنیت سفرهای هوایی برای بازرگانان فعالیت می کند و نقشه هایی را از شماری از کشورهای عربی با تعیین اماکن حساس و مراکز پلیس و سایر اماکن نظامی و سفارتخانه ها و دیگر اماکن ارائه می کند.
به گفته سازمان مزبور از جمله کشورهای عربی که شرکت روی آن ها متمرکز شده است عبارتند از: کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، مصر، عراق، تونس، مغرب، الجزائر، لیبی و فلسطین.
این شرکت امنیتی صهیونیستی با آغاز انقلاب مردم مصر مطالعه ای را برای بررسی چگونگی خارج کردن اتباع آمریکا از مصر با همکاری نهادهای امنیتی و نظامی مصر تهیه کرده بود.
سازمان عربی حقوق بشر در انگلیس از مسؤولان کشورهای عربی و اسلامی که اجازه فعالیت این شرکت را در خاک خود داده اند یا از فعالیت شرکت در خاک خود چشم پشی کرده اند خواست در این زمینه تجدید نظر کنند.