به گزارش پارس به نقل از ایسنا، حیدری فر هنگام ورود به دادگاه کیفری استان تهران برای حضور در یازدهمین جلسه دادگاه در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر این که آیا امروز دفاعیات خود را ارائه می دهید؟ ، گفت: امروز دفاعیات آقای مرتضوی تمام می شود و من دفاعیاتم را آغاز می کنم.

 

 

 

وی در مورد حضور شهود خود در دادگاه، گفت: تصمیم دادگاه این بود که شهود من را نپذیرد.

 

 

 

حیدری فر در پاسخ به این سئوال که شما برای ارایه دفاعیات خود چقدر زمان نیاز دارید؟ ، گفت: حداقل برای ارائه دفاعیاتم به دو جلسه احتیاج دارم.

 

 

 

حیدری فر در پاسخ به سئوالی مبنی بر این که پرونده شما در مورد مصاحبه با برخی از روزنامه ها، به دادسرا رفته، آیا این موضوع را پیگیری کرده اید؟ ، گفت: بله، پرونده را به دادسرا ارجاع داده اند؛ البته صحبت های ما در پاسخ به صحبت های آقای کامرانی بود. وی علی رغم تذکر دادگاه مبنی بر افشا نکردن مفاد جلسه دادگاه، صحبت کرده و نشر اکاذیب نیز کردند مبنی بر این که که آقای سلیمانی گفته اند بازداشتگاه کهریزک غیرقانونی بوده است. این در حالیست که آقای سلیمانی در دادگاه بیان کرد که بازداشتگاه کهریزک قانونی اما فاقد نظارت است.

 

 

 

وی ادامه داد: ما در این زمینه با قاضی مدیرخراسانی توافق کرده بودیم که اگر طرف مقابل مصاحبه کرد ما نیز به مدت ۵ دقیقه در دفاع از مطلبی که آن ها ارائه می کنند، مصاحبه می کنیم.