به گزارش پارس نیوز، 

اگر دولت‌ها در کشور مانند قوه قضائیه عمل می‌کردند و خط قرمز نمی‌گذاشتند امروزه شاهد برخی اتفاقات دردآور نبودیمخبرگزاری فارس: اگر دولت‌ها در کشور مانند قوه قضائیه عمل می‌کردند و خط قرمز نمی‌گذاشتند امروزه شاهد برخی اتفاقات دردآور نبودیم

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: اگر دولت‌ها در کشور اینگونه (مانند قوه قضائیه) عمل می‌کردند و خط قرمز نمی‌گذاشتند شاید امروزه شاهد برخی اتفاقات دردآور نبودیم. اخیرا می‌بینیم افرادی که به‌عنوان جاسوس مورد تعقیب قرار می‌گیرند همچنان در جایگاه‌های رسمی نظام، مورد پشتیبانی قرار می‌گیرند.

پرویز سروریبا اشاره به دستگیری سعید مرتضوی اظهار داشت: این‌ اقدام قوه قضائیه، اتفاق امیدوارکننده‌ای است.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ظاهرا برخی افراد چشم مثبت‌بین‌شان کور شده است و صرفاً نکات منفی را می‌بینند، به همین دلیل هر نکته مثبتی می‌بینند را منفی تلقی می‌کنند، اما بنده، چون در پرونده مرتضوی در جریان موضوعات بودم واقعاً به چشم خود دیدم  که قوه قضائیه الحق و الانصاف بسیار قاطع ،مستقل و بدون ملاحظه همکاری‌های لازم در این زمینه را انجام داد.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دستگیری و تحویل سعید مرتضوی به بازداشتگاه اوین را یک اقدام مثبت می‌بینم. اگر  دولت‌ها در کشور اینگونه عمل می‌کردند و خط قرمز نمی‌گذاشتند شاید امروزه شاهد برخی اتفاقات دردآور نبودیم. اخیرا می‌بینیم افرادی که  به‌عنوان جاسوس مورد تعقیب قرار می‌گیرند همچنان  در جایگاه‌های رسمی نظام، مورد پشتیبانی قرار می‌گیرند.

سروری افزود: در پرونده آقای کاووس سیدامامی نیز برخورد و قاطعیت قوه قضائیه را شاهد بودیم. او با شبکه‌های جاسوسی دشمن ارتباط داشته و این موضوع، اثبات شده بود اما متأسفانه افرادی در برخی جایگاه‌ها بودند که از این جاسوس حمایت کردند.

وی عنوان کرد: متاسفانه بعضا دیده می‌شود برخی قصد دارند با تیره و تار کردن فضا اجازه ندهند، شفافیت به‌وجود بیاید و به شکلی دائماً به دیوار اعتماد مردم لگد می‌زنند. لذا هر آن که مردم احساس می‌کنند، افراد متخلف در سیستم قضایی مورد پیگیری قرار می‌گیرند، تلاش می‌کند این نگاه در چشم مردم به‌وجود نیاید و همچنان در فضای بی‌اعتمادی و ناامیدی می‌دمند.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تأکید کرد: عملکرد قوه قضائیه در دستگیری سعید مرتضوی اقدام مبارکی است.