به گزارش پارس نیوز، 

نماینده همدان از نامه به رئیس جمهور در خصوص خسارات و باغداران و کشاوران کشور از سرمای اخیر خبر داد.

نامه نمایندگان مجلس به رئیس جمهور برای پرداخت خسارت باغدارانحمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان از نامه نمایندگان به رئیس جمهور درخصوص خسارات باغداران و کشاورزان کشور از سرمای اخیر خبر داد.

وی با اشاره به خسارات گسترده کشاورزان و باغداران از سرمای اخیر در سطح کشور گفت: گزارش‌های دریافتی حاکی از آن است که کشاورزان در سطح کشور و باغداران از وضعیت پیش آمده به شدت نگران هستند، باید وزارت جهاد کشاورزی در اسرع وقت برنامه های خود را درباره  نحوه جبران آسیب های وارد شده به باغداران و کشاورزان اعلام کند.

حاجی بابایی ادامه داد: در این نامه تاکید شده است از آنجا که درآمد حداقلی قاطبه کشاورزان و باغداران کشور از همین محصولات اندک کشاورزی و شغل دیگری ندارند، این قشر زحمتکش کشور نیاز به برنامه عملیاتی ویژه دولت برای جبران آسیب وارد شده، در این حوزه به شدت احساس می شود.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره بر استقبال نمایندگان برای امضای نامه مذکور تاکید کرد: در این نامه از سوی نمایندگان امضاء کننده بر اقدام عاجل و اعزام کارشناسان وزارت جهاد کشاورزی و برآورد خسارات وارد شده در کوتاه ترین دوره زمانی و ایجاد اطمینان خاطر برای کشاورزان در حمایت مسئولان کشور از کشاورزان در بحران پیش آمده تاکید شده است.