به گزارش پارس نیوز، 

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: دولت تعرفه‌های خروج زمینی از کشور را کاهش ندهد، در مرحله اول سؤال از وزیر اقتصاد مطرح و در نهایت وی استیضاح می‌شود.

سید هادی بهادری با اشاره به اقدام اخیر دولت مبنی بر افزایش تعرفه‌های خروج از کشور و تبعات این افزایش خروج برای آذربایجان غربی اظهار داشت: دولت مدتی قبل در حالی اقدام به افزایش تعرفه خروج از کشور کرد که در زمان تصویب آن به جزئیات آن اشاره نکرده بود و در این مصوبه، تعرفه‌های خروج از مسیر‌های زمینی و هوایی به یک میزان محاسبه شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه آذربایجان غربی دارای ۵ پایانه زمینی خروج از کشور است، این افزایش یک باره تعرفه‌های خروج زمینی، مشکلات فراوانی را در بخش اشتغال و امرار معاش مردم این شهر‌ها ایجاد کرده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: در همین خصوص چند تن از نمایندگان آذربایجان غربی امروز طی تذکری به وزیر اقتصاد اعتراض خود را نسبت به این افزایش تعرفه‌های خروج زمینی از کشور، اعلام و منتظر اقدام سریع دولت نسبت به کاهش این تعرفه‌ها است.

بهادری تأکید کرد: در صورتی که در طول ۱۰ روز وزیر اقتصاد نسبت به خواسته نمایندگان تذکر دهنده اقدامی صورت ندهد، مراحل بعدی را همچون سؤال از وزیر اقتصاد و در صورت عدم پاسخگویی استیضاح وی را در پیش خواهیم گرفت.