به گزارش پارس نیوز، 

ملکه الیزابت دوم در سن ۹۱ سالگی ثابت کرد که هنوز حس شوخ‌طبعی خوبی دارد. او «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا و «باراک اوباما»، رئیس‌جمهوری پیشین این کشور را به یک بالگرد پرسروصدا تشبیه کرد.

ملکه بریتانیا هنگامی که مشغول قدم زدن در کاخ باکینگهام بود، ترامپ و اوباما را هدف کنایه خود قرار داد. ملکه انگلستان زمانی چنین اظهارنظری کرد که در حال ایفای نقش در فیلم مستند «سیاره سبز ملکه» بود؛ فیلمی از شبکه «آی‌تی‌وی» بریتانیا که به علاقه ملکه به درختان می‌پردازد.

ملکه انگلستان در باغ موردعلاقه خود هم نمی‌تواند از سیاست دور باشد. هنگامی که او داشت با «دیوید آتنبارو»، میزبان برنامه قدم می‌زد، بالگردی از بالای سرشان گذشت و مصاحبه را قطع کرد.

ملکه الیزابت پرسید: «چرا وقتی می‌خواهی حرف بزنی مدام دور می‌چرخی؟ آدم یاد رئیس‌جمهوری اوباما یا رئیس‌جمهوری ترامپ می‌افتد.»

ترامپ و ملکه الیزابت در حقیقت هیچ‌گاه یکدیگر را ملاقات نکرده‌اند، اما ترامپ در سال ۲۰۱۶ به بریتانیا دعوت شد تا با او دیدار داشته باشد. ترامپ این سفر را سال گذشته میلادی به تعویق انداخت و بارها درخواست کرده که همراه با ملکه سوار کالسکه طلایی او بشود.

ترامپ در مصاحبه‌ای در ماه ژانویه گفت که در ماه اکتبر به صورت رسمی به بریتانیا خواهد رفت و با ملکه دیدار خواهد داشت.

اوباما در زمان ریاست‌جمهوری‌اش دو بار با ملکه انگلستان دیدار کرد.

این مستند جدید که از تاریخ ۱۶ آوریل پخش می‌شود به «سایبان ملکه» می‌پردازد؛ یک پروژه جدید زیست‌محیطی که به حفاظت جنگل‌های ۵۳ کشور جهان اختصاص دارد. ملکه الیزابت در این مستند از عشق خود به درختان می‌گوید و راجع به امیدهایش درباره آینده محیط زیست صحبت می‌کند.

به گفته ملکه الیزابت، هزار و ۴۰۰ درخت در زمین‌های کاخ باکینگهام قرار دارند. این پیرترین رهبر جهان همچنین اشاره کرد که او در باغچه پشتی عمارتش برای چهار پسرش با نام‌های چالرز، آن، اندرو و ادوارد درخت می‌کارد.