به گزارش پارس نیوز، 

سید حسین نقوی‌حسینی  پیرامون اقدامات لازم برای حمایت از کالاهای ایرانی اظهار کرد: نام‌گذاری سال 97 با عنوان حمایت از کالای ایرانی هدفی راهبردی و مهم را دنبال می‌کند، چراکه امروز در حوزه اقتصاد کشور نیازمند به اشتغال، زمینه‌سازی گردش سرمایه و تولید ثروت هستیم.

وی بیان کرد: دشمنان کشور به دنبال بهره‌برداری از ضعف اقتصادی ما هستند تا مردم را تحت فشار اقتصادی قرار دهند، بنابراین منطقی‌ ترین کار پرداختن به تولید داخلی کشور و حمایت از کالای ایرانی است تا بتوانیم تولید ملی را به استقلال واقعی خود برسانیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: رسیدن به این هدف در صورتی امکان‌پذیر است که مردم با غیرت ملی خود در این زمینه ورود یابند و دولت، مجلس و ارکان نظام نیز باید به فعالیت در این زمینه بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم باید از خرید و استفاده کالاهای خارجی بپرهیزند و دولت، مجلس و ارکان نظام باید برای زمینه‌سازی تولید کالای باکیفیت ایرانی تلاش کنند و این زمینه‌سازی برای تولید کالای ایرانی به عهده دولت است.

نقوی‌حسینی در پایان متذکر شد: باید ثروت داخلی کشور را به گردش درآورد تا در چرخه تولید قرار گیرد و با تولید کالای باکیفیت ایرانی، زمینه اشتغال را فراهم و وابستگی به کشورهای خارجی را کاهش داد، بدین صورت کشورهای خارجی دیگر نمی‌توانند از طریق تحریم اقتصادی مردم ایران را تحت فشار قرار دهند.