به گزارش پارس نیوز، 

جمعی از دانشجویان با سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار جلیلی با اشاره به برخی اتفاقات اخیر گفت: کینه‌توزی‌های امروز دشمن حاصل تنومندی درخت انقلاب اسلامی است و استکبار می‌خواهد ناکامی خود در مواجهه ی چهل ساله با انقلاب اسلامی را با اتهام های مختلف بپوشاند.

وی تاکید کرد: دشمنان به صراحت بیان می‌کنند که نمی‌توانند محبوبیت و اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه را تحمل کنند و عصبانی هستند که در دهه 90 جوانان ما با همان شور دهه 60 مصمم به مبارزه با مزدوران آنها هستند و جان خود را هم در این راه فدا می کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای دشمنان قابل تحمل نیست که شهدای مدافع حرم به عنوان جوانان دهه 90، همان پرچم عزت و آزادی خواهی ملت‌ها را مانند جوانان دهه 60 به اهتزاز در آورده‌اند.

جلیلی تصریح کرد: استکبار از اینکه سرمایه‌های ارزشمند انقلاب امروز تکثیر شده و جوانان مدافع حرم مانع جدی در برابر تحجر و خشونت داعش هستند عصبانی است، آنها از اینکه جوانان ما با پیروی از ولایت مدافع امنیت، آزادی و آزاد فکری در منطقه هستند نگرانند و به همین دلیل دنبال اتهامات واهی به انقلاب اسلامی هستند.

 

وی افزود: اگر نتانیاهو، ترامپ، ترزامی و بن سلمان ما را به «سلطه جویی منطقه ای» متهم می کنند برای آن است که دفاع رهبری و مردم ما از مردم مظلوم فلسطین را «سلطه‌جویی منطقه‌ای» می‌نامند؛ آنها دفاع از کشورهای منطقه را در برابر اشغالگری آمریکا و مبارزه با پیاده نظام آمریکا و رژیم صهیونیستی چون داعش را «سلطه جویی منطقه ای» می‌خوانند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: کسانی که جمهوری اسلامی را همنوا با آمریکا و اسلام آمریکایی متهم به «سلطه جویی منطقه‌ای» می‌کنند آیا نباید از این تحلیل خود احساس شرم کنند؟ آیا تحلیل های همسو با آمریکا و اسلام آمریکایی را می‌توان بیان صادقانه از توصیف وضع موجود تلقی کرد؟

جلیلی در پایان تصریح کرد: کسانی که چنین جملاتی را بیان می کنند باید در پیشگاه شهدا استغفار کنند و از خانواده محترم شهدای حرم عذرخواهی کنند.