چرا شاخه مجازی جریان انحراف به دنبال عدم حضور فعالین انقلابی در فضای مجازی است؟

  • بررسی عملکرد شاخه فضای مجازی #جریان_انحراف بیانگر آن است که آنان سعی در تخریب و ایجاد اختلال هدفمند علیه فعالین ارزشی فضای مجازی را دارند.
  • بر اساس احصاء صورت گرفته آشکار شده است که هم افزایی شاخه فضای مجازی جریان انحراف به همراه فعالان سیاسی این جریان، « هجمه به رهبری»،             « هجوم هدفمند به نمادهای انقلابی- ملی»، « تخریب نیروهای ارزشی» و بی اعتبارسازی خط حامیان اصیل انقلاب را دنبال می نمایند.
  • بر همین اساس این افراد که پیش از این در زمان زمامداری جریان انحراف خود را مدعی انقلابی گری تعریف می کردند، با کمترین میزان دانش، تقوای رسانه ای و به دلیل برخورداری از ذهنی بیمارگونه انسداد در فضای مجازی را طراحی می کردند. تفکر انسدادی که هرگونه توانایی نیروهای ارزشی در تغییر محاسبات و معادلات در این فضا را غیرممکن ارزیابی می کردند.
  • حال این افراد مسئول سابق و میدان دار شاخه فضای مجازی جریان انحراف با عمیق شدن بیماری ذهنی- معرفتی خود و پس از دستگیری لیدر جریان انحراف از چنان بغض و کینه ای نسبت به نهادها و فعالان ارزشی در فضای مجازی برخوردار شده اند که هم اکنون در راستای تخریب منفعت طلبانه و انقلابی ها و یاران وفادار آن می باشند.
  • بی تردید در این میان، تلاش برای انتقام گیری از فعالان ارزشی بابت دستگیری لیدر جریان انحراف، تلاش برای باج خواهی و سهم خواهی مالی از حاکمیت و تصریح بر استحاله انقلاب از مهمترین تلاش های شاخه فضای مجازی جریان انحراف است که به نام انقلابی گری در حال نفرت پراکنی، عقده گشایی و نشان دادن ماهیت عقب مانده و غیرانقلابی خویش هستند.
  • از دیگر سو در این میان پرسش اصلی و اساسی که مطرح بوده و توجه برخی از نهادهای مسئول را برانگیخته آن است که پس از حضور هوشمندانه، موفق و اثر بخش فعالان ارزشی در فضای مجازی که موجب تغییر توازن این فضا و عرصه به نفع انقلاب شده، چرا شاخه فضای مجازی جریان انحراف در حال تجویز عدم حضور نیروهای ارزشی در فضای مجازی  بوده و عملا سپردن فضای مجازی به دشمن را دنبال می کنند.
  • جریانی که هیچگونه حضور انقلابی در این فضا را برنمیتابد و پس از حضور پررنگ فعالین انقلابی در توییتر طی یکسال گذشته بنابر آموزه های انحرافی کوشیده به هرشکل ممکن این فضا را از فعالین انقلابی بگیرد و عملا طبق الگوی رفتاری  بزرگان خود با برچسب زنی و دروغ فضا را برای فعالیت تنگ کنند.
  • نکته اساسی عملکرد این جریان تلاش برای همسو کردن هجمه ها در فضای مجاری به سمت رهبری می باشد.(همان روش احمدی نژاد)
  • بی تردید رسیدن به این پاسخ را باید در تلاش شاخه فضای مجازی جریان انحراف جهت استحاله طیف انقلابیون ارزیابی کرد.