به گزارش پارس ، فارس به نقل از رسانه های بحرینی، علمای دینی بحرین برای برگزاری تحصن گسترده در روز جمعه آینده برای همبستگی با آیت الله شیخ عیسی قاسم فراخوان دادند.

علامه عبدالله الغریفی در جریان تجمعی در همبستگی با شیخ عیسی قاسم در منطقه الدراز در نزدیک شهر منامه پایتخت بحرین، شرکت در این تحصن را یک وظیفه شرعی و ملی توصیف کرد.

نیروهای امنیتی رژیم بحرین بامداد روز جمعه به بیت آیت الله شیخ عیسی قاسم یورش برده و درب خانه را شکسته و اسباب و اثاثیه آن را تخریب کردند.

آنها همچنین به ارعاب زنان و کودکان پرداختند.

این یورش نیروهای آل خلیفه با موج محکومیت داخلی و خارجی روبرو شده است.

بحرین از دو سال پیش شاهد تظاهرات مردمی و انقلاب علیه رژیم آل خلیفه است.

نیروهای امنیتی بحرین با همدستی نیروهای اشغالگر سعودی به سرکوب مردم پرداخته اند که تاکنون در جریان این سرکوبگری صد ها نفر شهید، زخمی یا بازداشت شده اند.

شواهد سازمان های حقوق بشری نشان می دهد که شماری از معترضان زیر شکنجه شدید رژیم آل خلیفه جان خود را از دست داده یا دچار نقض عضو شده و تعدادی از زنان بحرینی نیز بر اثر استنشاق گازهای سمی در جریان تظاهرات مسالمت آمیز خود دچار سقط جنین شده اند.

این درحالی است که مردم بحرین با وجود این سرکوبگری ها همچنان با آمدن به خیابان ها بر مطالبات مشروع خود در دستیابی به حقوق از دست رفته خود از جمله اجرای عدالت اجتماعی و روی کار آمدن نظامی منتخب تاکید می کنند.