به گزارش پارس به نقل از فارس، محمد رضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه جمعی از نمایندگان به حجت الاسلام ابوترابی فرد برای انصراف از ادامه رقابت های انتخاباتی اظهار داشت: حضور نیروهای اصولگرا در مجموعه های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری طوری شده که اگر اجماع میان آنها اتفاق بیفتد از هر جهتی بهتر است.

وی افزود: تاکیدی که همه دلسوزان دارند این است که با افراد مختلفی که کاندید شده اند، صحبت شود تا نیروهای اصولگرا به یک رفاه برسند.

پورابراهیمی ادامه داد: با توجه به خضور آقای ابوترابی فرد در مجلس و ویژگی ها و خصایص وی و مدیریتی که آقای ابوترابی به واسطه همین ویژگی ها دارد باعث شده که وی محبوب همه گروه ها باشد.

نماینده مردم کرمان گفت: به نظر می رسد که حضور آقای ابوترابی فرد در شرایط کنونی در مجلس از اهمیت بیشتری برخوردار باشد بر همین اساس جلساتی را با وی داشتیم که در این جلسات تاکید شد آقای ابوترابی در مجلس بماند چرا که نمایندگان از حضور وی در مجلس ابراز رضایت می کنند.

وی اضافه کرد: بر همین اساس درخواست مکتوبی تهیه شد که بیش از ۲۰۰ نماینده آن را امضا کردند تا ابوترابی فرد از ادامه حضور در رقابت ها انصراف دهد و در مجلس به عنوان نایب رئیس حضور داشته باشد.

پورابراهیمی اظهار داشت: نامه مذکور عصر امروز تحویل آقای ابوترابی شد و قرار است که وی نظرش را به زودی در این رابطه اعلام کند.