حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در حاشیه نمایشگاه جلوه‌های تحول دانشگاه جامع امام حسین (ع) اظهار داشت: در این نمایشگاه شاهد استعداد سرشار در بین نیروهای جوان و متخصصان و همت بلند و اراده قوی آنها برای برداشتن گام های بلند در راستای تحقق آرمان های مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی بودیم.

وی تصریح کرد: ایده‌ها و اراده‌های جوانان و متخصصان ایرانی در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی در حال حرکت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: آنچه در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده حاکی از رشد کمی و کیفی در راستای پیشبرد اهداف سپاه و نظام اسلامی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

وی افزود: قطعا این نمایشگاه ها و اقدامات علمی و پژوهشی نوید بخش آینده روشنی است که خداوند متعال به سبب تلاش و کوشش فرزندان رشید اسلام عنایاتش را شامل آنها خواهد کرد.

سعیدی با اشاره به شکل گیری ایده های انقلابی در بین جوانان و متخصصان دانشگاه جامع امام حسین (ع) تصریح کرد: ایده‌ها و اراده‌های جوانان و متخصصان ایرانی در مسیر تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در تحقق دانشگاه تراز انقلاب اسلامی در حال حرکت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب نگاهشان این است که تمدن غرب در حال افول بوده و دانشگاه ها باید نقش خود را در تمدن نوین اسلامی ایفا کنند.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در نمایندگی ولی فقیه در زمینه علوم اسلامی و انسانی سپاه بیان کرد: نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران ظرفیت بالایی دارد که می تواند در زمینه های علوم اسلامی و انسانی و تربیت پاسداران و جوانان تراز انقلاب  اسلامی پشتیبان طرح تحول علمی و تعالی معنوی دانشگاه جامع امام حسین (ع) باشد.