به گزارش پارس به نقل از فارس، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد امروز در دشتستان اظهار داشت: انتخابات خرداد ماه امسال از مهم ترین و حساس ترین انتخابات در ایران است و مشارکت بالای مردم در این انتخابات موجبات خلق حماسه سیاسی می شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری با نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در واقع نقشه راه کشور را ترسیم فرمودند و همه باید در تحقق این حماسه اهتمام ورزیم.

نماینده دشتستان در مجلس با اشاره به آرایش سیاسی انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مردم در انتخاب اصلح باید دقت کنند و با شناخت کافی نسبت به انتخاب نامزد اصلح اقدام کنند.

موسوی نژاد با اشاره به وضعیت هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: هاشمی رفسنجانی کهولت سن دارد و از شادابی لازم برای حضور در مسند تصمیم گیری برخوردار نیست.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور باید دارای انرژی و توان کافی برای سرکشی از مناطق مختلف باشد و آقای هاشمی در این سن نمی تواند کارایی لازم را داشته باشد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به وضعیت حضور مشایی در انتخابات گفت: به هر حال وقتی مشایی شایستگی و جایگاه معاون اولی رئیس جمهور را ندارد؛ به طریق اولی شایستگی ریاست جمهوری را ندارد و نخواهد داشت.

موسوی نژاد افزود: رفتار رئیس جمهور در هنگام ثبت نام در تبلیغ برای مشایی کاملا مردود است و هیچ توجیهی ندارد.

وی خواستار توجه شورای نگهبان به ویژگی های مشایی شد و اظهار داشت: رواج باورهای غلط و انحرافی در رئیس جمهور و سایر مسئولان از مولفه های مهم رد صلاحیت مشایی است.

این نماینده مجلس یادآور شد: آنچه سلامت انتخابات را تضمین می کند این است که شورای نگهبان در برابر عدم صلاحیت کسانی که صلاحیت ندارند ایستادگی کند و آن را لحاظ کند.

موسوی نژاد بیان کرد: اعتقاد داریم انتخابات فرصتی برای نظام است و هیچ کس حق ندارد این فرصت را به تهدید تبدیل کند و همه باید برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حماسی اهتمام ورزیم.