به گزارش پارس به نقل از کیهان، بهمن شریف زاده ضمن سخنانی در دانشگاه امام خمینی قزوین گفت: امام خمینی قبل و بعد از انقلاب تغییر داشتند به طوری که قبل از انقلاب عرفان را در محافل خصوصی بیان می کردند ولی پس از انقلاب این مباحث را در جمع مردم بردند. همت و باکری نیز بصیرت عرفانی خارق العاده ای داشتند که از معجزات امام خمینی (ره) بودند و امروز می توان گفت که مشایی نیز از معجزات امام خمینی (ره) است همانطور که همت، باکری و آوینی نیز از این دست معجزات هستند.
در همین حین یکی از حضار به نشانه اعتراض فریاد زد آیا شما شهیدهمت را با مشایی برابر می دانید؟ که شریف زاده در پاسخ گفت: بله.
وی اضافه کرد: مشایی روز گذشته در ستاد انتخاباتی خود در یک ساختمان محقر بر روی یک صندلی که روی آن موکت قرار داشت صحبت کرد و آن فضا را گرما فراگرفته بود و نمی توان گفت که مشایی برای تبلیغات از بیت المال هزینه می کند.
ادعای سخنرانی مشایی در یک ساختمان که زمین آن موکت شده در حالی است که طی یک سال گذشته به بهانه های مختلف گردشگری و شعر بهاری و جشن هنرمندان و… ده ها میلیارد تومان برای تبلیغات هنگفت به نفع اسفندیار رحیم مشایی از بیت المال هزینه شده است. عملکرد چند سال گذشته مشایی در میراث فرهنگی، دفتر رئیس جمهور و دبیرخانه جنبش عدم تعهد نیز به خیانت وی در امانت و همکاری با مفسدان اقتصادی و فرهنگی و سیاسی دلالت می کند. اکنون معلوم شده که وی و حامیان خاصش از طریق بازی با بیت المال و ولخرجی های بی حساب درصدد جذب عناصر فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کاسب برای تبلیغات بعدی انتخاباتی بوده اند.
با این اوصاف مشاور چاپلوس مشایی باید توضیح دهد که آیا شهدای والامقام انقلاب نظیر همت و باکری و آوینی مدعی دوستی با مردم اسرائیل و مفسدان فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بوده یا در ضرورت حجاب خدشه کرده و یا از مکتب ایرانی+ اومانیسم و پایان دوره اسلامگرایی دم زده اند؟ !
شایان ذکر است در تداوم نزدیکی حلقه انحرافی به جریان فتنه، روزنامه شهروند وابسته به سازمان هلال احمر، با صادق زیباکلام مصاحبه کرد و از قول وی نوشت: من امیدوارم صلاحیت آقای مشایی تأیید شود زیرا رد صلاحیت او نقض اصلی ترین رکن مردم سالاری است.
۲ هفته پیش روزنامه خورشید وابسته به سازمان تامین اجتماعی که در خدمت حلقه انحرافی فعالیت می کند تصریح و پیش بینی کرده بود که حامیان مشایی نهایتا به اردوگاه اصلاح طلبان و حامیان خاتمی بپیوندند.
با این اوصاف جا دارد آقای شریف زاده به سوال دیگری نیز پاسخ دهد و آن اینکه آیا انتشار دو روزنامه از سوی سازمان تأمین اجتماعی و هلال احمر با هزینه های هنگفت چند میلیاردی از بیت المال صرفا با هدف تبلیغ از آقای مشایی، خیانت و سوءاستفاده و دستبرد به بیت المال ملت نیست؟ !