به گزارش پارس مهدی عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حوزه رسانه ای و فضای مجازی در راستای تبیین مفهومی و مصداقی « حماسه سیاسی» کار جدی و عمیقی صورت نگرفته و عمدتا به تکرار سخنان رهبری بسنده شده است.

وی افزود: حماسه در شرایط عادی و معمولی طرح نمی شود بلکه خلق حماسه معطوف به شرایطی خاص و فراعادی است، اکنون نیز کشور پس از عبور از حوادث تلخ بعد از انتخابات ۸۸ درحوزه اقتصادی درگیر تحریم های گسترده، و در حوزه سیاسی تحت فشار خارجی و عملیات پیچیده رسانه ای_ روانی قرار دارد و لزوم عبور سلامت ازین پیچ تاریخی حضور حماسی مردم و تدبیر و تحرک انقلابی مسئولان است، این درحالی است که فضای انتخابات آتی نیز با پیچیدگی هایی همراه است.

حضور حماسی مردم، مصونیت آفرین است

عسگری با تاکید بر این که لازمه حماسه سیاسی وجود فضای رقابتی شفاف، جدی و با نشاط و در عین حال اخلاقی و سالم است اظهار داشت: چنین شرایطی امید، اعتماد و انگیزه مردم را برای مشارکت در ساختن آینده کشور را مضاعف می سازد.

مشاور استاندار البرز یادآور شد: رهبری با نگاهی دوراندیش و حکیمانه به تناسب وضعیت کشور، عنوان سال را مشخص می نمایند و بی شک حرکت در مسیر این عناوین، مصونیت آفرین و امنیت زا است.

وی از بررسی الزامات و راهکارهای عملیاتی تحقق « حماسه سیاسی» خبر داد و گفت: این کارگروه درصدد عرصه سازی برای حرکت به سوی فضای رققابتی با محوریت: قانونمداری، اخلاق و تقوای سیاسی در کنار نشاط و شادابی اجتماعی است.