حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا آرامی در خطبه این هفته نماز جمعه گرمسار اظهار داشت: اسرائیل رو به نابودی است و این مسئله با بیداری امت اسلامی در آینده نزدیک محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه هر مسلمانی در هر نقطه‌ای از جهان موظف است از مردم فلسطین حمایت کند تصریح کرد: مسئله فلسطین مسئله جهان اسلام است و نابودی این کشور زمینه‌ساز نابودی اسلام در سراسر جهان می‌شود.

امام‌جمعه گرمسار ایران را بزرگ‌ترین حامی فلسطین دانست و گفت: عربستان و سایر کشورهای استکباری به سبب شکست‌های متعددی که در دسیسه‌ها و توطئه‌های استکباری برای برچیده شدن اسلام در جهان متحمل شدند؛ به‌شدت خشمگین هستند.

وی با تأکید بر اینکه ایران مهم‌ترین عامل این شکست‌ها برای دشمنان است تصریح کرد: این مسئله آنان را بیش‌ازپیش خشمگین کرده و سبب شده تا دشمنان این سرزمین همواره هجمه‌های متعدد خود را به این کشور وارد کنند.

آرامی با اشاره به حادثه دل‌خراش شهادت نیروهای ایرانی در کشتی سانچی اذعان کرد: مسئولان باید برای تسکین درد بازماندگان اقدامی اساسی انجام دهند و باید بدانیم این عزیزان درراه خدمت به کشور جان خود را از دست دادند.

امام‌جمعه میامی : بیکاری مهم‌ترین دغدغه مردم است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: امروزه مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بیش از گذشته است که باید نسبت به رفع این مشکلات اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سیاسی بازی مشکلات مردم را رفع می‌کند تصریح کرد: مسئولان موظف هستند منافع مردم را به هر چیزی ترجیح و اولویت دهند چراکه بدون وجود این مردم نظام جمهوری اسلامی ایران دوام و پایداری ندارد.

امام‌جمعه میامی با اشاره به اینکه بازی‌های سیاسی مردم را خسته و آزرده می‌کند خاطرنشان کرد: راه‌اندازی کمیته‌های تخصصی اشتغال از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند راه را در این مسیر هموار سازد.

وی ابراز داشت: استاندار چید سمنان با آغاز کار خود در این منطقه باید نسبت به مطالعه و تحقیق درباره مشکلات مردم در سراسر استان اقدامی عاجل انجام دهند و رفع مشکلات و تحقق مطالبات به‌حق مردم شهرستان میامی را در دستور کار قرار دهد.

صفایی پور یادآور شد: حادثه کشتی سالنچی یک ملت را عزادار کرد و مردم ایران هرگز جان‌فشانی‌های این عزیزان را فراموش نمی‌کنند.

امام‌جمعه آرادان: مشکلات مردم مشکلات معیشتی است/فضای مجازی کنترل شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جلیل شریفی‌نیا در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه آرادان اظهار داشت: مشکلات مردم در حوزه تأمین معیشت و رونق اقتصاد آنان ختم شده است و مهم‌ترین مطالبه آنان از دولت ایجاد اشتغال است.

وی با بیان اینکه یکی از ابزارهای جنگ نرم دشمن شایعه‌پراکنی است تصریح کرد: دشمن می‌خواهد بذر ناامیدی و یأس را در ایران بپاشند و این هجمه فرهنگی است.

امام‌جمعه آرادان با اشاره به اینکه یأس و ناامیدی عامل اصلی شکست است خاطرنشان کرد: مردم ایران با بصیرت هستند و نباید به شایعات دشمنان اعتنا کنند و باید حفظ وحدت ملی در دستور کار عموم مردم و مسئولان قرار گیرد.

شریفی‌نیا با تأکید بر اینکه فضای مجازی باید کنترل شود اعلام کرد: نظام با فضای مجازی مخالف نیست اما حفظ امنیت مردم اولویت دارد چراکه بیش از 8 هزار گروه‌های مجازی در شبکه‌های اجتماعی در خارج از کشور با محوریت نابودی انقلاب اسلامی ایران و تحریک ملت ایران در حال فعالیت است.

وی ابراز داشت: ما با قانون دموکراسی مخالف نیستیم اما فضای مجازی پیامدهای منفی زیادی را در پی دارد و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در این فضا ریشه دارد.

امام‌جمعه آرادان تأکید کرد: دشمن در این عرصه برنامه‌ریزی دقیقی داشته است و امروز باید نسبت به تشویق مردم برای عضویت در شبکه‌های اجتماعی ایرانی اهتمام ویژه‌ای بورزیم.

امام‌جمعه دامغان: دشمن شبکه‌سازی گسترده‌ای برای فتنه‌اخیر انجام داده بود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدحسینیان امام‌جمعه دامغان در خطبه‌های بصیرت افزا و وحدت‌بخش نماز جمعه این هفته که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایتمدار این شهرستان به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به شبکه‌سازی گسترده دشمنان برای شکل دادن فتنه‌ اخیر از ماه‌ها قبل بالأخص در بستر فضای مجازی و پیام‌رسان تلگرام، اظهار داشت: دشمنان خارجی و هدایت‌کنندگان فتنه در داخل با تعیین سه هزار سرشاخه و قریب به 100 گروه سازمان‌یافته به دنبال زدن ضربه‌ای اساسی به کشور و انقلاب ما بودند.

خطیب نماز جمعه دامغان با بیان اینکه تشویش اذهان عمومی، ایجاد کمپین‌های مختلف، طراحی شعار، تشویق به مبارزه با نیروهای انتظامی، مرتبط سازی افراد داخل و خارج کشور و مبادله فراوان پول ازجمله زمینه‌سازی‌هایی بود که از سوی آمریکا، اسرائیل غاصب و سعودی‌ها و همکاری شبکه منافقین و سلطنت‌طلب‌ها انجام شد، افزود: فضای مجازی مأوای قرارگاه‌های آشوب برای فتنه‌گران در اغتشاشات اخیر بود.

امام‌جمعه دامغان خاطرنشان کرد: مردم ما انقلاب، کشور، آرمان‌ها و ارزش‌هایشان و ولایت را دوست دارند، برای حفظ آن‌ها به میدان آمدند و دشمنان را بار دیگر ناکام کردند اما دراین‌بین نباید مطالبات به‌حق مردم فراموش شود؛ تمرکز دولت باید بر هم‌افزایی و وحدت، رفع ضعف‌های داخلی و حل مشکلات مردم باشد، دولتمردانی که هر یک حقوق چندین میلیونی می‌گیرند نباید در حل مشکلات مردم سستی کنند و اجازه دهند به خاطر بی‌توجهی آنان رهبر معظم انقلاب مورد تهمت و توهین بدخواهان قرار گیرد.

وی با ذکر این مطلب که البته مردم نیز باید با بصیرت و وحدت به مسئولان در حل مشکلات کمک کنند و انتقادات منصفانه داشته باشند، اضافه کرد: خدمات بسیار زیادی در طول عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌های زیربنایی، صنعت، آب و انرژی، ارتباطات، راه‌ها، بهداشت و درمان و ... انجام‌شده که معدود مشکلات موجود نباید سبب فراموش کردن آن‌ها شود، مبادا با رخنه فریب‌کاران دشمنان اصلی اسلام و ایران یعنی آمریکا و اسرائیل و ده‌ها سال ظلم و تجاوزگری آنان و متحدانشان را فراموش کنیم.

امام‌جمعه موقت شاهرود : فضای مجازی ابزار اجرای توطئه‌ دشمنان بود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی در خطبه‌های آخرین نماز جمعه دی‌ماه امسال در شاهرود اظهار داشت: حفظ امنیت عمومی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت است که در این عرصه اجازه نمی‌دهد هیچ توطئه‌ای علیه این کشور امنیت مردم را به خطر اندازد.

وی با بیان اینکه عده‌ای برای احقاق مطالبات خود از دولت به امنیت عموم مردم تعرض کردند تصریح کرد: این فتنه و اغتشاشات اخیر از سوی آمریکا و سایر کشورهای استکباری برنامه‌ریزی شد و با استفاده از منافقان آن را در سطح کشور اجرایی کردند.

امام‌جمعه موقت شاهرود با تأکید بر اینکه فضای مجازی بستری برای تحریک ملت ایران بود یادآور شد: گروه‌های مجازی زیادی در این برهه علیه ایران اسلامی در حال تبلیغات گسترده بودند و به‌محض فیلتر شدن این شبکه‌های اجتماعی بسیاری از توطئه‌های دشمنان خنثی شد.

وی با بیان اینکه اشتغال مهم‌ترین مطالبه مردم و تأمین معیشت در اولویت دولت قرار دارد افزود: عده زیادی از مردم در این اغتشاشات متوجه حضور دشمنان و توطئه‌های آنان در این اقدامات شدند و صف خود را از صف اغتشاش‌گران جدا کردند.

سعیدی با اشاره به اینکه دولت باید به دردها و خواسته‌های مردم توجه کند اعلام کرد: جلب اعتماد مردم مانع از فروپاشی نظام می‌شود و این مسئله باید با تحقق مطالبات مردم صورت پذیرد.

امام‌جمعه مهدی‌شهر : مسلمانان در برابر ظلم علیه ملت فلسطین سکوت نکنند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد بارانی در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه مهدی‌شهر اظهار داشت: روز جهانی غزه به‌منزله روز حمایت از جهان اسلام است و مسلمانان همواره باید به یاد داشته باشند که در مقابل مسئله غزه نباید کوتاه بیایند.

وی با بیان اینکه ملت ایران به‌عنوان یک جامعه مسلمان هرگز در مقابل رژیم صهیونیستی سکوت کنند تصریح کرد: جامعه اسلام با از بین رفتن فلسطین نابود می‌شود و باید نسبت به این مسئله احساس مسئولیت کنیم.

امام‌جمعه مهدی‌شهر دفاع از مردم فلسطین را یک وظیفه عمومی تلقی کرد و گفت: ایران یکی از حامیان اصلی مردم فلسطین است و این مسئله دشمنان را به‌شدت خشمگین می‌کند.

وی ابراز داشت: آمریکا به‌ظاهر مدعی دفاع از حقوق بشر است و این در حالی است که دولتمردان این کشور همواره به‌عنوان یک تروریست جهانی و دروغ‌گو شناخته شدند.

خطیب جمعه سرخه: دولت برطرف کردن مشکلات مردم را در دستور کار قرار دهد

خطیب جمعه سرخه در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان با تأکید بر اینکه اشتغال و اقتصاد دو مطالبه اصلی عموم مردم ایران است اظهار داشت: رفع مشکلات مردم در دستور کار دولت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مردم نباید نسبت به‌نظام بی‌اعتماد شوند خاطرنشان کرد: حضور و اتحاد مردم رمز پیروزی این کشور تمام عرصه های مقابله با دشمنان است.

خطیب جمعه سرخه با اشاره به اینکه دشمنان ایران درصدد نابودی حکومت اسلامی هستند یادآور شد: حمله صهیونیست به فلسطین برای نابودی جهان اسلام برنامه‌ریزی‌شده است و امروز دفاع از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین یک وظیفه عمومی است.

وی ابراز داشت: همه مسلمانان در سراسر جهان باید نسبت به مردم فلسطین احساس مسئولیت داشته باشند و در مقابل توطئه‌های دشمنان سکوت‌ها را بشکنند.