پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- صادق معجونی- یک پایگاه خبری وابسته به اصلاح طلبان سنتی رسالتی احساس کرده تا پیام های اسراییلی را بازگویی و نشر دهد، حالا در توهم ایجاد ترس در کدام جبهه از نیروهای انقلاب در هپروت سیر میکند بماند، یک روز مصاحبه با آدمکش بدنام، یک روز نظریه پراکنی های خانمی که به درد مطبخ میخورد! امروز هم در وسط پیام مخملباف به تاج زاده که هر دو مستمری بگیر یک ارباب هستند!

آقای محسن استاد علی مخملباف را با عکسی که امروز انصاف نیوز با خانواده اش در ابتدای انقلاب با آن وضعیت و در آن مکان به تصویر کشانده و او را تندرو و انقلابی معرفی کرده و در تصویری که از خردگرایی امروز او میدهد پیام های خاص انصاف نیوزی دارد.

این پایگاه خبری وابسته به اصلاح طلبان سنتی(انصاف نیوز) نمیداند که این سناریو سازی ها  لو رفته و دیگر یخش نمیگیرد.

 که باور کنیم عنصری انقلابی و متدین در ابتدای انقلاب امروز واقعگرایی تمام عیار شده است ! نه خیر آقا الان روشن شده عناصری از این دست از ابتدا نفوذی بودند و مامور اجرای ماموریتی یهودی بودند که صبح خود را مسلمان معرفی کنند و تا غروب از اسلام اعلام برائت کنند و دل رسول خدا را به درد بیاورند !

بالاخره  این 14 قرن این حداقل بصیرت ها را ایجاد کرده تا دوباره فریب نخورند .

آقای مخملباف همه ردهای پس از انقلاب شما جمع و جور و کشف رمز شده دیگر لطماتی که از پشت به امثال شهید آوینی ها و نیروهای انقلابی زدید حمل بر تحلیل های ساده اندیشانه نمیشود که اختلاف نظر بوده است !

روزی که در پرونده موسوم به قتل های زنجیره ای اسم شما توسط آن خانم خانه دار مظلومه !! که به یقین از شوهرش مهمتر بود بعنوان همسفرش به تل آویو جهت وصل به موساد مطرح شد و بازجویانش با ناباوری به قضیه می نگریستند و ادامه تخلیه اطلاعاتی در این موضوع بی اهمیت می نمایاند، تا جائی که همان خانم خانه دار مظلومه !! با اصرار برای اثبات حسن نیتش به تشریح دقیق نحوه سفر با برگه عبور از کشور ثالث و حتی اسم مستعار انتخاب شده برای جنابعالی  پرداخت و به جزییات ملاقات ها و این که چه قول و قرارهایی گذاشته شد ،اطلاعات بینظیری بیان کرد و ادعا نمود قرار شده موساد زمینه اشتهار  دختر خانم شما را در سطح جهان با دریافت جایزه ای سینمایی فراهم کند و این موضوع جزء یکی از دستاوردهای اطلاعاتی آن پرونده به مسئولین گزارش شد.

البته 3 سال بعد این واقعه  آن اعترافات محقق شد و جایزه به دخترتان رسید.

قطعا بازجویان پرونده رمال و پیشگو نبودند و اطلاعاتی که امثال آن خانم خانه دار ارائه کرده بودند نقاب های زیادی از چهره ها کنار زد که شما فقط یکی از آنها هستید و البته شتابزده تر از دیگران زودتر به آغوش مادر ایدئولوژیک خود پناه بردید !

جناب محسن استادعلی مخملباف  شما الان از وسط تل آویو دارید به همرزمتان پیام میدهید آنهم رمز آلود که در آن به سفارش مادر ایدئولوژیک فرجام نظام مردمی ج ا ا را با آخرین اقدامات خشن و جنون آمیز آمریکا نابودی و حذف از صحنه سیاسی و جغرافیایی معرفی کرده اید و با فرض اینکه با دسته کورها طرف هستید بلایی که سر افغانستان و تونس و بقیه کشورهای اسلامی در راستای نبرد تمدنی برنارد لوئیسی آمده به بهار و شکوفایی دموکراسی تعبیر کرده اید!

حتی افغانستان تجزیه شده و به طریق اولی ایران تکه تکه شده را آرزو میکنید که اربابان یهودی تان تکه استخوانی از نوع سودان جنوبی در تجزیه سودان جلوی شما و همپالکی های هنوز نقاب برچهره شان در داخل نیروهای سیاسی ایرانی بیندازد زهی بیشرمی!

این دیالوگ تمرین شده بین شما و تاج زاده در متن دیالوگ های طراحی شده متون دستوری داخل قلاب که صرفا جهت اطلاع هنرپیشه هاست را همراه دارد تا ژست هنرپیشه را خوب جا بیندازد و شما نمیدانید تصویرهای دیگری از این دیالوگ و نمایشنامه دست نیروهای انقلابی است و همه چیز لو رفته ، از خواب های پریشان بیدار شوید نه تهدیدات آن خل و چل در ابتدای آذر امسال که مستانه از همراهی گوگوش ها و گنجی ها و آمد نیوز در همراهی با شبکه نفوذی در پروژه براندازی علیه نظام خبر تهدید آمیز میداد نه تحلیل های مطبخی ! و نه این پیام نمایشی بین شما و تاج زاده در اراده مومنین موحد در پاسداری از این نظام مقدس خللی ایجاد میکند و نه اقدامات انتحاری بقیه شبکه نفوذی

به خاطر آنکه زیاده گویی های امثال شما و همدستانتان به تحریف تاریخ در اذهان جوانان کم اطلاع منجر نشود ، فقط یکی را پاسخ میدهم آن هم تصمیم به جنگ کشاندن بین ایران و افغانستان در سال 1377 ، از همان دوست عزیز مشارکتی تان که آن وقت معاون وزارتخارجه بود بپرسید که دولت وقت و شورای عالی امنیت که ریاست آن هم با همان جناب رئیس جمهور بود همه چیز را برای شکل گیری این جنگ فراهم کرده بودند فقط یک نفر مخالفت کرد، همان نفری که وقتی همه قرار گذاشتند سوریه را تسلیم کنند و خیلی دور تر از مرزهای اسراییل اندک سرزمینی را نگه دارند و او باصلابت و باز هم تنها ولی پر صلابت گفت: «نه»

و امروز همه دنیای اسلام مدیون او و اراده اش است . بگذار ذلیل هایی چون مخملباف تئوری های اسراییلی در نفی این صلابت بر زبان رانند !

آقای مخملباف امروز شما داخل شهرهایی از سرزمین نژاد پرستی و جنایت قرار گرفته اید که در صورت هرگونه تهدید نسبت به ام القرای اسلام موشکهای پرخروش از سراسر منطقه به همان شهرها چون شهابی آسمانی نازل خواهد شد آقا محسن این تهدید را جدی بگیرید بد جایی پناه گرفته اید .