به گزارش پارس ، ایسنابه نقل از خبرگزاری فرانسه، ناظر حقوق بشر سوریه در صفحه یوتیوب خود یک نوار ویدئویی را منتشر کرد که در آن نیروهای وابسته جبهه النصرة، ۱۱ تن از سربازهای نظام سوریه را در شرق این کشور با شلیک گلوله به سرشان به قتل می رسانند.

رامی عبدالرحمان، مدیر ناظر حقوق بشر در سوریه در گفت وگو با خبرگزاری فرانسه عنوان داشت که افرادی که به دست نیروهای النصرة به قتل رسیده اند، نیروهای نظام سوریه بودند.

در این نوار ویدئویی که مدت آن یک دقیقه و ۱۱ ثانیه است، نشان داده می شود که افرادی که چهره خود را پوشانده اند در حال خواندن بیانیه ای هستند و در برابر آن ها تعدادی از افراد که دست ها و چشمانشان بسته است، نشسته اند.

در این بیانیه آمده است: « دادگاه شرعی جبهه النصرة دستور به کشتن این افراد مرتد که خانواده های ما را در سوریه به قتل می رساندند، داده است. »

در این نوار ویدئویی نیروهای وابسته به جبهه النصرة با سر دادن تکبیر به سمت نیروهای نظام سوریه شلیک می کنند.

آنها حتی بعد از کشته شدن این افراد به سمت جسد بی جان آن ها بازهم شلیک می کنند.

ناظر حقوق بشر در سوریه اعلام کرد که نتوانسته تاریخ ضبط این نوار ویدئویی را مشخص کند. پیشتر نیز یک نوار ویدئویی متعلق به گروه های تروریستی در سوریه منتشر شده بود که در آن یکی از فرماندهان مخالفان سوریه بدن یک سرباز سوری را مثله کرده و قلب وی را از سینه اش بیرون آورده و به دهان گرفت.