به گزارش پارس ، فارس به نقل از شبکه خبری العالم، دهها نظامی مسلح رژیم آل خلیفه با حمله به منزل" آیت الله شیخ عیسی قاسم" رئیس شورای اسلامی علمای بحرین، خسارتهایی را به منزل وی وارد کردند.

حمله به خانه آیت الله شیخ عیسی قاسم در شهر" الدراز" در غرب منامه بامداد امروز جمعه صورت گرفت.

نیروهای بحرینی که هنگام حمله نقاب به چهره داشتند؛ علاوه بر ارعاب زنان و کودکان، خسارتهایی را به اسباب و لوازم خانه وارد کردند.

نظامیان مسلح پس از حمله به منزل رئیس شورای اسلامی علمای بحرین، زنان و کودکان را در یک اتاق حبس کرده و به تخریب لوازم خانه پرداختند.

آیت الله شیخ عیسی قاسم هنگام یورش این نظامیان مسلح در خانه حضور نداشت.

در پی حمله نظامیان مسلح رژیم آل خلیفه به خانه آیت الله عیسی قاسم رئیس شورای اسلامی علمای بحرین، هیئتی از اعضای این شورا با حضور در مسجد الدراز با وی اعلام همبستگی کردند.

این هیئت بامداد امروز با حضور در مسجد الدراز حمایت خود را از آیت الله شیخ عیسی قاسم اعلام کردند.

بحرین از دو سال پیش شاهد تظاهرات مردمی و انقلاب علیه رژیم آل خلیفه است.

نیروهای امنیتی بحرین با همدستی نیروهای اشغالگر سعودی به سرکوب مردم پرداخته اند که تاکنون در جریان این سرکوبگری صد ها نفر شهید، زخمی یا بازداشت شده اند.

شواهد سازمان های حقوق بشری نشان می دهد که شماری از معترضان زیر شکنجه شدید رژیم آل خلیفه جان خود را از دست داده یا دچار نقض عضو شده و تعدادی از زنان بحرینی نیز بر اثر استنشاق گازهای سمی در جریان تظاهرات مسالمت آمیز خود دچار سقط جنین شده اند.

این درحالی است که مردم بحرین با وجود این سرکوبگری ها همچنان با آمدن به خیابان ها بر مطالبات مشروع خود در دستیابی به حقوق از دست رفته خود از جمله اجرای عدالت اجتماعی و روی کار آمدن نظامی منتخب تاکید می کنند.

آیت الله شیخ عیسی قاسم در خطبه های نماز جمعه هر هفته در مسجد امام صادق (ع) در شهر الدراز از حقوق مردم و خواسته های مشروع آنها حمایت می کند.