به گزارش پارس ، محمدرضا کاشفی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در گفت و گو بافارس اظهار داشت: در کشور ما زمانی که اشخاص باورشان را نسبت به اراده مردم از دست بدهند و خود را در همه کارها محور بدانند، هر اقدامی انجام می دهند که در قدرت بمانند.

وی افزود: جمهوری اسلامی تجربه افراد بسیاری را دارد که به دنبال ماندن در قدرت بودند و بدست مردم کنار گذاشته شده اند و خود هاشمی رفسنجانی نیز این تجربه را در انتخابات گذشته داشته است.

کاشفی با تاکید بر اقدام خلاف قانون احمدی نژاد در حمایت از مشایی خاطرنشان کرد: احمدی نژاد با تخلف محرزی که در روز ثبت نام انتخابات داشت، هم جایگاه رئیس جمهور را پایین آورد و هم چهره واقعی خود را به مردم نشان داد که برای ماندن در قدرت دست به هرکاری می زند. البته ما از شورای نگهبان توقع داریم تمام این حرکات را در احراز صلاحیت ها در نظر بگیرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در ادامه سخنان خودبا اشاره به دوقطبی ساختگی بین هاشمی و مشایی خاطرنشان کرد: این دوقطبی از اساس باطل است. حقیقت آن است که مشایی و هاشمی دو روی یک سکه هستند و تفاوتی با هم ندارند و این دوقطبی ساختگی است و اهداف آنان در نهان و آشکار یکی است.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: در جمهوری اسلامی وقتی کسی قدرت طلب شود، در مرحله اول با نیروهای انقلابی و گفتمان انقلاب زاویه پیدا می کند و حال که مشایی و هاشمی نیروهای گفتمان انقلاب اسلامی را نشانه رفته اند، این از روش های تبلیغاتی آنان است و تقلب گفتمانی را با ساختن دوقطبی مشایی و هاشمی بوجود آورده اند البته مردم این تقلب گفتمانی آنان را به خوبی تشخیص خواهند داد.